przez arek.wiatrowski » 2 cze 2016, o 15:36
Witam,
3 miesiące temu wysłałem do reklamacji telefon Meizu M2, gdyż był problem z dzwiękiem. Po tak długim czasie dostałem telefon naprawiony... ale nie mój. Dostałem zniszczony telefon, na którym są znaki uzytkowania. Mój telefon był "nietknięty" gdyż zakupiełm go z etui oraz ze szkłem zabezpieczającym. Ten który przyszedł, jest poobijany, i ma zniszczona obudowę.
Problem polega na tym, że wysłano mi inny, zniszczony telefon. Także nie odesłano mi etui oraz szkła bezpiecznego. Ponadto, wysłano inny przewód do ładowania, ktory nie pasuje do wejścia telefonu.
Jestem bezradny i wściekły. Napisałem do Nich, odpisali "sorry" i na moje oburzenie i prośbę o telefon wysyłają uśmieszki.
Jak mogę podjąć ten problem? - dziękuję wszystkim za pomoc