przez -greg- » 9 lut 2024, o 17:44
Aliexpress odrzuca za pierwszym razem opcję zwrotu pieniędzy bez zwrotu przedmiotu jeśli dotyczy to zwrotu większej kwoty, chyba powyżej $20-25. Podejrzewam, że jest to odpowiedź automatyczna, bo przychodzi nadzwyczaj szybko. Wtedy i Ty możesz się nie zgodzić z ich decyzją i odrzucić taką propozycję przedstawiając dodatkowe dowody. Przy takiej kwocie należało napisać, że koszt odsyłki jest 1/3 wartości zwrotu i nie opłaca Ci się odsyłać ryzykując, że tego zwrotu nie dostaniesz. Warto też dołączyć screenshot wyliczenia kosztu przesyłki i link do kalkulatora PP. To działa, piszę z własnego doświadczenia.
Teraz zostaje Ci kontakt z Obsługą Klienta. Najpierw jest bot, ale po kilku odpowiedziach masz opcję kontaktu z konsultantem. Nie martw się, możesz pisać po polsku, tylko prostymi, krótkimi zdaniami. Postaraj się, przygotuj skan dowodu nadania, a odzyskasz swoje pieniądze.