[aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Chin.

Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

Postprzez leon84 » 8 paź 2017, o 08:06

Co się dzieje w gearbest ?odebrałem słuchawke bluetooth ale niestety nie działa. Napisałem pewnie z 4 eiadomości i cisza od kilku dni ... Kurde nie wiem co robić cuekawe czy opłaca sie wysłać przesyłke do chin na wymiane ?
leon84
 
Posty: 18
Dołączył(a): 22 mar 2015, o 21:31
Telefon:: htc

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

Postprzez SpeedoFST » 8 paź 2017, o 09:28

SpeedoFST
AKTYWNY
 
Posty: 374
Dołączył(a): 13 cze 2015, o 21:08
Pochwały: 15
Telefon:: SGS8

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

Postprzez amraam » 11 lis 2017, o 22:00

Hej mam parę pytań
Dokładnie rok temu kupiłem telefon Xiaomi dokładnie ten:
https://www.aliexpress.com/snapshot/840 ... 2704277416

Po roku użytkowania (przez żonę) zauważyłem tzw duszki na ekranie. Po dokładnym przypatrzeniu widać że nawet dokładnie aplikacja YouTube (dziecko ogląda :-D )

Teraz mam pytanie jak to jest z gwarancją/reklamacją.
Sprawdzałem na ali, mam możliwość aby otworzyć spór w sprawie telefonu. Ale czy zadziała to po takim czasie? Czy można właśnie składać taką reklamację (znam dobrze prawa konsumenta w Polsce ale to w końcu nie sprzedawca z Polski). Jak by ktoś mógł mi wytłumaczyć co zrobić w tej sytuacji i czy da się coś zrobić. Najsensowniejsza opcja to chyba zwrot części kosztów i zaniesienie do serwisu by wymienili wyświetlacz. Czy może jednak odsyłać?

Z góry dzięki za odpowiedź
amraam
 
Posty: 3
Dołączył(a): 11 lis 2017, o 21:51
Telefon:: OnePlus

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

Postprzez clorox » 11 lis 2017, o 22:47

Po roku? Zapomnij o czymkolwiek. Jak nie działa to napraw lub sprzedaj na części. I jak ci to nie pasuje, to następny telefon kup drożej z polskiej dystrybucji z normalną gwarancją.

Autor postu otrzymał pochwałę
"Trzeba mieć dużo cierpliwości, by się jej nauczyć." - Stanisław Jerzy Lec
Avatar użytkownika
clorox
VIP
 
Posty: 1421
Dołączył(a): 22 cze 2015, o 17:44
Pochwały: 96
Telefon:: Cool 1
ROM: leree

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

Postprzez krzysztof.j » 2 gru 2017, o 13:46

Witam,

Macie może jakiś pomysł jak rozwiązać problem który wygląda na to że szukuje się już w moim przypadku ?

Telefon Xiaomi z wykupioną dodatkowa gwarancją oddany do serwisu (oddział w Polsce WarrantyGroup / IQOR Global Service Bydgoszcz)
Reklamacja uznana niestety nie było możliwości uzyskania tego samego nowego telefonu - zaproponowali kilka innych porównywalnych....
Wybrany został jeden z modeli i okazuję sie że po prostu zostało to zakupione na Aliexpresie bezpośrednio od chinczyka i przesłane na mój adres.....

Na chwilę obecna wygląda na to że trzeba będzię zapłacić cło (vat?) (poczekamy jeszcze chwilę aby się upewnić na 100%)

Czy ktoś z Was miał może przyjemnosc korzystac z takiej gwarancji gdzie nie odsyłaliście telefonu do chinczyka ale do lokalnego serwisu ?

A może jest ktoś na grupie kto ma jakiś sensowny kontakt telefoniczny do tego serwisu ??


Jeżeli będzie cło to jak mam załatwić jakiekolwiek kiwty na ten telefon jeżeli ja nic nie kupowałem ?? no jaja jakieś :)

A najlepsze jest to że warranty group nie zapewnia podobno żadnej gwaracji na przesłany nowy telefon (więc moga przysłac zceglony) a i tak w/g nich oni już za nic nie odpowiadają....

Pozdrawiam
K
krzysztof.j
 
Posty: 1
Dołączył(a): 10 mar 2014, o 13:34
Telefon:: samsung

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

Postprzez guziczek » 17 gru 2017, o 04:01

Cześć, 3 miesiące temu kupiłam na Ali zegarek xiaomi amazfit. Wczoraj przestał się włączać, tzn zapala się na chwilę ekran ale dalej nie ładuje. Czy mam jakiekolwiek prawo do gwarancji i odesłania towaru do naprawy?
guziczek
 
Posty: 16
Dołączył(a): 30 paź 2017, o 13:43
Telefon:: Lecco

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

Postprzez akir » 17 gru 2017, o 08:19

To kontaktuj się ze sprzedawcą, czy daje jakąś gwarancję.

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
akir
AKTYWNY
 
Posty: 653
Dołączył(a): 25 gru 2016, o 12:03
Pochwały: 14
Telefon:: huwawei

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

Postprzez Flyagaric » 17 gru 2017, o 15:25

Jeśli płaciłaś PayPal, to nawet gdy sprzedawca się wypnie możesz uderzać do nich. W innym przypadku jesteś na łasce sprzedającego.
Kod: Zaznacz cały
[cyt. @ra-vau]nie rób sobie kłopotów kupując leegouleluleleaoukitephony. 
Kup u nas w biedronce, coś w tych pieniądzach (...) a dostaniesz 2lata gwarancji
Flyagaric
VIP
 
Posty: 4808
Dołączył(a): 7 maja 2015, o 21:38
Pochwały: 167
Telefon:: Haier
ROM: Bassrockers

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

Postprzez SpeedoFST » 17 gru 2017, o 16:36

guziczek napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


na Ali nie płaci się PayPalem :)
SpeedoFST
AKTYWNY
 
Posty: 374
Dołączył(a): 13 cze 2015, o 21:08
Pochwały: 15
Telefon:: SGS8

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

Postprzez Flyagaric » 17 gru 2017, o 16:45

Racja - mój błąd.
Kod: Zaznacz cały
[cyt. @ra-vau]nie rób sobie kłopotów kupując leegouleluleleaoukitephony. 
Kup u nas w biedronce, coś w tych pieniądzach (...) a dostaniesz 2lata gwarancji
Flyagaric
VIP
 
Posty: 4808
Dołączył(a): 7 maja 2015, o 21:38
Pochwały: 167
Telefon:: Haier
ROM: Bassrockers

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

Postprzez alban7314 » 6 sty 2018, o 12:25

Pytanie zakupiłem amazfit pace 6.11.2017r. Paczka do mnie nie dotarła. Poprosiłem o to by wysłali jeszcze raz gdyż większość zapłaciłem punktami.
Założyłem spór na paypalu.
odpowiedz na paypalu:

Dear Valued Customer,

We very much regret the issue you are experiencing and wish to take this opportunity to personally apologize to you once more.

We would like to resend the order to you.

When you receive your package later kindly contact us to let us know.
We kindly ask you to repay us once you have received your item.

If you choose this option, could you please close the dispute in Paypal so as enable us to arrange for the reshipment in our system.
As we are not allowed to apply for the reshipment in our system if the case is open.

We look forward to hearing from you soon and will do our very best to assist you.

Best Regards,
Amber_Deng
Gearbest Customer Service

Jak zamknę spór na payaplu to nie będę mógł jeszcze raz go otworzyć gdy nie wyślą.

A taką odpowiedz z suuport gearbest :

Dear Grzegorz,

Thank you for your reply.

Unfortunately,it appears that your order has been lost on the way.We sincerely apologize for this delivery issue.

We are processing your order at this time.
However we have noticed that a No-receipt dispute has been opened on your order.
We can offer 2 options :

1. Close the case so that we ship your order with 45USD.
If you want us to ship the order we kindly ask you to close the dispute first, we will ship in 1-3 business days.

Please reconfirm your delivery address in “ My accounts”:

customers: xxxxxxxxxxx

Since there is something wrong with the previous delivery issue , we need you pay more attention to your address.

If you do receive the order anytime, hope you will pay for the package received or return it to us.

2)Close the case so that we may refund 45USD on your original account:

Please note :

For PayPal refund, please allow up to 2 business days to be completed depending how the item was paid (e.g.Paypal balance,credit/debit or checking account).
You can view the status of your refund from your Account History.
> Log in to your PayPal account.
> Click History

If you do not have a paypal account, please kindly allow up to 7-14 business days.

If you do receive the order any time, hope you will pay back to the refund.

Please kindly confirm your decision.

I look forward to hearing from you soon.


Thank you for your understanding and patience .

Best regards

Evelyn
Gearbest Customer Service

Co w takiej sytuacji najlepiej zrobić?
alban7314
AKTYWNY
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13 sie 2014, o 22:41
Pochwały: 4
Telefon:: mi5->mi6
ROM: miui

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

Postprzez marcoos1 » 6 sty 2018, o 12:38

Spór na paypal to jest ostateczność i nie należy otwierać zanim inne metody zawiodą. Chciałeś ponowną wysyłkę, więc takie rzeczy się załatwia bez udziału paypal. Negocjujesz cały czas z nimi i pod koniec wspominasz, że jeśli nie wyślą to otworzysz spór paypal.
Co teraz zrobić? To co chcesz. Dostałeś propozycję i od ciebie zależy czy ją przyjmiesz czy nie.
marcoos1
VIP
 
Posty: 1116
Dołączył(a): 13 sty 2014, o 23:37
Pochwały: 84
Telefon:: samsung

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość