Witam
Taki problem. Kupiłem w sierpniu 2015 telefon Doogee F3 od Black Peach Digital przez Aliexpress. Telefon był innego koloru niż zamówiony i trafił mi się brzydko poskładany (posklejany) egzemplarz. Nie było tragedii więc po prostu zgłosiłem ten fakt do sprzedawcy i otworzyłem spór. Ten zaproponował dodatkowe 10$ upustu i gratisowe słuchawki. Zgodziłem się, pieniądze dostałem, o słuchawkach chyba zapomnieli (nieważne).
Ostatnio pękł wyświetlacz w telefonie (w rogu na dole). Sprawa o tyle dziwna, że telefon noszę w kieszeni, nie rzucam. Telefon nie upadł. Po prostu rano podnosząc go ze stołu zauważyłem to dziwne pęknięcie. Obawiam się, że może to być efektem złego złożenia. Ekran został nierówno wpasowany w ramkę. U góry jest szparka między ramką a ekranem a na dole może jest za duży ścisk (i stąd pęknięcie). Takie moje podejrzenie.
I pytanie. Czy zgłosić to do sprzedawcy i z nim próbować coś załatwić (tyle, że drugiego sporu już nie otworzę), czy do producenta? Jak u nich wygląda ta procedura? A druga sprawa w przysłanym pudełku z telefonem nie było żadnej karty gwarancyjnej. Tylko instrukcja i karta bezpieczeństwa. Czy to stanowi jakiś problem?