Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
przez wolf138 » 28 lis 2014, o 11:38
Założyłem dispute żądając zwrotu całej kasy, sprzedawca odrzucił i napisał, że to ja powinienem pokryć koszty przesyłki oni oddadzą telefon do naprawy i mi go odeślą (tym samym olał punkt drugi dotyczący swoich warunków zwrotu). Co zrobić gdy nie chcę naprawianego telefonu? Zauważyłem również, że telefon ma problem z wifi (bardzo kiepski zasięg). Mam prawo go zwrócić i odebrać całość jaką za niego zapłaciłem?
-
wolf138
-
- Posty: 8
- Dołączył(a): 6 lip 2014, o 12:51
- Telefon:: sony
przez blue_voyager » 28 lis 2014, o 11:44
Nie masz takiego prawa, od takich sytuacji jest gwarancja. Zwyczajowo koszt wysyłki do sprzedawcy pokrywa kupujący. Wspominasz coś enigmatycznie o jakichś jego warunkach zwrotów, ale bez szczegółów trudno się do tego odnieść.
-

blue_voyager
- VIP
-
- Posty: 5975
- Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pochwały: 239
- Ostrzeżenia: -1
- Telefon:: Jiayu S3
przez wolf138 » 28 lis 2014, o 12:07
Wkleiłem wcześniej:> " If you are not satisfied when you recive your item, please return it within 14 days for a replacement or money back. Please contact me before you return it"
Czyli Aliexpress nie ubezpiecza w takich przypadkach? Trochę lipa, dostałem nowy zepsuty produkt to powinni mi go wymienić albo oddać kasę. Jestem przekonany, że jak go im odeślę to wróci po długim czasie z nieruszonym wifi i baterią "bo to normalne".
-
wolf138
-
- Posty: 8
- Dołączył(a): 6 lip 2014, o 12:51
- Telefon:: sony
przez blue_voyager » 28 lis 2014, o 12:12
No to eskaluj spór i powołaj się na ten zapis. Tak, czy owak za odesłanie towaru będziesz raczej musiał zapłacić, niezależnie czy będzie to wymiana czy naprawa.
-

blue_voyager
- VIP
-
- Posty: 5975
- Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pochwały: 239
- Ostrzeżenia: -1
- Telefon:: Jiayu S3
przez ebola1972 » 28 lis 2014, o 12:53
Oddaj to w cholere i kup normalny nowy telefon a nie refurba. W tych pieniądzach kupisz coś naprawdę dobrego a nie kota w worku
Wysłane z Onda V975m
-
ebola1972
- VIP
-
- Posty: 1531
- Dołączył(a): 13 maja 2013, o 19:09
- Lokalizacja: PL
- Pochwały: 44
- Telefon:: Xiaomi RR
przez woody » 1 gru 2014, o 18:38
Witam panowie ,
Dostałem uszkodzonego G3C , pasek subpixeli na całej długości wyświetlacza , XMEN określił się że mogę zwrócić i teraz moje pytanie czy mam otwierać spór żeby cokolwiek zdziałać? Tak to działa ?
-

woody
- AKTYWNY
-
- Posty: 469
- Dołączył(a): 2 maja 2014, o 19:12
- Pochwały: 16
- Telefon:: Huawei P10
przez blue_voyager » 1 gru 2014, o 18:45
Bezwzględnie. Nie załatwiaj nic bez sporu.
-

blue_voyager
- VIP
-
- Posty: 5975
- Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pochwały: 239
- Ostrzeżenia: -1
- Telefon:: Jiayu S3
przez woody » 1 gru 2014, o 18:50
Aha , czyli otwieram spór zaznaczam co tam mam zaznaczyć i opisać problem i chińczyk ma to zatwierdzić?
-

woody
- AKTYWNY
-
- Posty: 469
- Dołączył(a): 2 maja 2014, o 19:12
- Pochwały: 16
- Telefon:: Huawei P10
przez blue_voyager » 1 gru 2014, o 18:52
Tak. Jak Chińczyk się wypnie eskalujesz spór. Wysyłanie towaru bez sporu i jego akceptacji pozostawia Cię z niczym.
-

blue_voyager
- VIP
-
- Posty: 5975
- Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pochwały: 239
- Ostrzeżenia: -1
- Telefon:: Jiayu S3
przez mar76ek » 1 gru 2014, o 18:58
Czy ktos moze mi wkleic lub wyslac na PM adres jakiegos chinczyka, tak jak on Wam podal? Prosze o to, gdyz moja paczka zostala cofnieta z Chin. Poniewaz sprzedawca nie podawal adresu, to mu wkleilem gdzie chcre to wyslac. Nie potwierdzil i nie zaprzeczyl. Adres mialem z jego paczki - byl po angielsku. Teraz sie szarpie z nim w dispute, chce, zebym mu jeszcze raz wyslal. Po dlugim boju potwierdzil, ze zaplaci za przesylke. Chce zweryfikowac format adresu jaki on mi poda.
Zwrot kasy za przesylke, to chyba na paypala?
Wysłane z JY-G4S
-

mar76ek
- AKTYWNY
-
- Posty: 247
- Dołączył(a): 20 sty 2014, o 22:25
- Pochwały: 5
- Telefon:: JY-G4S
przez Malojk » 1 gru 2014, o 20:40
Witam!
Za 4 dni mija czas do potwierdzenia przez chinczyka odebrania przesyłki z uszkodzonym tabletem (pokrótce : otwarty spór -> sprzedawca zgodził się na full refund -> wysyłka zwrotna do chin). wg. trackingu przesyłka jest od 2 tygodni w miejscu przeznaczenia, sprzedawca upiera się jednak że nie ma przesyłki w lokalnym oddziale poczty . Czy działać coś (np. pisać do ali) czy czekać cierpliwie aż upłynie ten czas na potwierdzenie z nadzieją że sprzedawca nie eskaluję sporu ? Może coś kombinować?Jak długo przesyłka może tak leżeć czekając na odbiorce?I co dzieje się z nią później jakby sprzedawca jej nie odebrał?
-
Malojk
- AKTYWNY
-
- Posty: 212
- Dołączył(a): 23 paź 2013, o 21:03
- Telefon:: Zopo c2 Platinium
- ROM: 32
przez mar76ek » 1 gru 2014, o 21:44
On chyba kombinuje zeby nie oddac ci kasy. Sam sie interesuje, bo tez mam zwracac.
Wysłane z JY-G4S
-

mar76ek
- AKTYWNY
-
- Posty: 247
- Dołączył(a): 20 sty 2014, o 22:25
- Pochwały: 5
- Telefon:: JY-G4S
Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości