Switch to full style
Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.

Regulamin działu

Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
Odpowiedz

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

25 sie 2017, o 10:32

To oczywiście korzystaj z niego - będziesz musiał dokładnie udokumentować (wideo) swoje roszczenia. Możesz to właściwie już zacząć robić.

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

25 sie 2017, o 17:32

Keysersoze napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Koleś się chce troche zabezpieczyć (wyśle towar po niższej cenie, odbierzesz a sporu nie skasujesz i wygrasz coś w sporze i będzie stratny) lub zrobić wałka (skasujesz spór, on nie wyśle i ty nie masz nic).
Dlatego ja takie sprawy załatwiam zupełnie inaczej.
Nie otwieram sporu tylko negocjuje (cały czas proszę o przedłużanie ochrony).
Kupuję tak jak ustaliłeś i jeśli wszystko gra to potwierdzam oba zakupy (ten wadliwy i ten drugi) a jeśli koleś nie wyśle mi drugiego to wtedy na ten pierwszy otwieram spór (na ten drugi też oczywiście skoro nie wysłał).

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

25 sie 2017, o 17:55

Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Szybciej wałek. Przecież on będzie miał potwierdzenie odbioru paczki, więc ma zabezpieczenie. Do puki nie otworze paczki to nie mam pewności czy mnie nie przekręcił. Tylko spór kończy się 2 września a jutro wkracza aliexpress i nie wiem co dalej robić. Dostałem teraz od niego numer przesyłki ze statusem: Shipment confirmation, ale to mojej sytuacji nie zmienia. Dałeś mi dobrą radę, ale to na przyszłość a co mam w tym konkretnym przypadku zrobić? Da się wydłużyć spór?

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

28 sie 2017, o 14:11

zakupiłem słuchawki z Ali, przyszły pocztą paczka była niezbyt w stanie pierwotnym ale odebrałem bo liczyłem, że samo urządzenie będzie ok. Tak się jednak nie stało jest lekko zarysowane/pęknięte. Co mogę dalej z tym zrobić?

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

28 sie 2017, o 20:59

Esper napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

A co byś zrobił gdybyś kupił to na allegro lub wysyłkowo z mango? Pomyśl i potem zrób to samo

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

29 sie 2017, o 08:30

gdyby to był kurier z allegro zrobiłbym coś innego, jednak w przypadku poczty polskiej i zakupów z chin gdzie z tego co u nich widzę o odszkodowanie ewentualne wnosi sprzedawca a nie nabywca, do tego kojarzę, że gdzieś widziałem iż oni wola by to odebrać i się do nich zgłosić bo się nie bawią w takie rzeczy jak reklamacje przesyłek - to nie wiedziałem i wolałem zapytać. Na pierwszej stronie też nic konkretnego na ten temat nie ma.

No ale dzięki za odpowiedź, już wszystko "jasne"

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

4 wrz 2017, o 16:44

Możecie mi powiedzieć czy można odesłać sprzęt do Chin listem priorytetowym z zadeklarowaną wartością czy też może to dla Chińczyka być źródłem problemów celnych/skarbowych?

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

7 wrz 2017, o 13:08

Ze dwie strony wcześniej dopytywałem jak wygląda zwrot gotówki w przypadku gdy płatność robimy przez Przelewy24 i wpłatą przekazem pocztowym na poczcie.
Może się komuś przydać dlatego podzielę się z wami co ustaliłem. Zadzwoniłem z tym pytaniem do Przelewy24. Bez problemów jakie mi wróżono zwyczajny telefon na infolinie. Konsultant wyjaśnił że w takim wypadku Aliexpress kontaktuje się z Przelewami24 (dzięki czemu uzyskają kontakt mailowy) Po przesłaniu kwoty z Chin do Polski będą mailowo ze mną ustalać na jaki rachunek mają przelać środki.

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

9 wrz 2017, o 11:37

To jak już piszesz wyjąsnienia dla innych to napisz również z zakończenia a nie z poszczególnego etapu.
Daj znać czy wszystko poszło płynnie, ile czasu to trwało, ile na tym straciłeś itd

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

20 wrz 2017, o 15:41

Po ponad dwóch miesiącach udało mi się odzyskać pieniądze za telefon od The Warranty Group. Trzynastego lipca złożyłem wniosek o reklamację telefonu z powodu niedziałającego czujnika zbliżeniowego (ekran nie włączał się po zakończeniu rozmowy telefonicznej itp.), a następnego dnia nadałem paczkę do Słubic. Po około dwóch tygodniach od nadania paczki napisałem do TWG, aby dowiedzieć się, jaki jest status zgłoszenia - na stronie nadal widniała informacja, że oczekują oni na mój telefon. Poprosili mnie o cierpliwość, a 11 sierpnia otrzymałem wiadomość, w której pozwolili mi wybrać trzy (a właściwie to dwa) nowe telefony o podobnej wartości do reklamowanego Redmi Note 3 Pro. Były to: Redmi Note 4 w dwóch wariantach kolorystycznych (szary oraz złoty) oraz Oukitel U11. Po tygodniu od wybrania urządzenia zastępczego zapytałem o to, czy nowy telefon został już wysłany - otrzymałem odpowiedź, że go zakupili, ale nie są w stanie podać mi żadnych szczegółów. Cierpliwie czekałem, aż nagle 29 sierpnia dano mi możliwość zmiany wyboru na zwrot pieniędzy w formie vouchera na AliExpress lub przelewu na konto. Oczywiście wybrałem ten drugi i podałem dane konta bankowego ze wszystkimi szczegółami, o które mnie poproszono. Przelew miał dotrzeć na moje konto w ciągu 21 dni i właśnie dziś, 20 września, na moje konto wpłynęły 584 złote (kwota zakupu telefonu pomniejszona o koszty przesyłki, ubezpieczenia oraz 10% ze względu na użytkowanie telefonu przez ponad pół roku). Aktualny, niższy kurs dolara trochę tę kwotę obniżył. Łącznie straciłem jakieś 150 złotych (nie liczę wysłania paczki do Słubic), ale używałem telefonu od listopada do lipca ;-)

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

27 wrz 2017, o 19:04

Hej!
Pytanie odnośnie banggood i ich systemu zwrotów/reklamacji.
Otrzymałem telefon z niesprawnym czytnikiem linii papilarnych, jutro będę go wysyłał (koszta przesyłki pokryje PP, chwała im za to) po otrzymaniu instrukcji od Supportu.
Tym samym chciałbym zapytać się kogoś, kto przechodził przez podobną sytuację. Na co jest większa szansa - na zwrot pieniędzy, czy naprawę/wymianę telefonu na nowy? Zdecydowanie bardziej wolałbym naprawę lub wymianę na identyczny model telefonu, ale: a) telefon jest w uzupełnieniu, jest tylko opcja "preorder", b) nie ma już koloru, który zakupiłem.

Kolejna sprawa. Telefon kupiłem z przesyłką PDM - mam się nastawić na wysyłkę zwrotną taką samą formą?
I rzecz ostatnia - czy jest szansa, że BG wyśle nowy, sprawny telefon, jeszcze przed otrzymaniem przesyłki ode mnie?

Dziękuję bardzo!

Re: [aliexpress] Reklamacja telefonu i innych produktów z Ch

27 wrz 2017, o 21:34

@Envil
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

https://www.wykop.pl/wpis/17022837/od-d ... -zwrotami/

Myślę, że to wyjaśni wiele z twoich wątpliwości.
Odpowiedz