Witajcie
Mam do ws pytanie. W sumie to nie jest mój pierwszy spór na ali ale coś nie daje mi spokoju czy dobrze zaznaczyłem opcje. Sprawa wygląda następująco:
Kupowałem nowy panel dotykowy do nubi. Panel doszedł szybko ale nie działa około 1cm linijka dotyku. Bardzo mi to nie przeszkadzało ale założyłem spór na ali ponieważ towar nie jest pełnowartościowy. W sporze zaznaczyłem refund 20$ (czyli połowa ceny LCD) oraz w polu czy zgadzam się na odesłanie "YES"
Wygląda to tak:

Chińczyk co dziwne zgodził się i na odesłanie (podał adres) i w polu refund wpisał "yes". Wydawało mi się się że będzie musiał wybrać ??? Stąd moje dziwne myśli że ja mu odeśle lcd a on nie odeśle mi nowego w pełni sprawnego tylko zwróci mi 20$ (co jest tylko połową ceny).
Bardzo proszę aby ktoś obeznany w reklamacjach potwierdził lub rozwiał moje obawy i podpowiedział jeśli jest tak jak przypuszczam co mam zrobić /napisać żeby naprawić błąd. Jeśli potrzebne są wam jakieś dodatkowe informacje piszcie to podeślę.
z góry dzięki konrad