Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
przez adamlub » 15 lut 2016, o 17:37
Proszę o pilną pomoc na ali kupiłem baterie do telefonu. Po 2 dniach potwierdziłem na ali że bateria doszła więc zapewne ali przesłął pieniądze. Po tygodniu bateria spuchła kliknołęm open dispute ale po potwierdzeniu nie ma już tych okienek w tej opcji jest tylko miejsce na wiadomośc do sprzedającego i wpisałem że spuchła. Jak to reklamować inaczej mam aby odzyskać kasę lub uznali w ali reklamację.
-
adamlub
-
- Posty: 4
- Dołączył(a): 13 lut 2016, o 20:58
- Telefon:: pentagram
przez fake4r » 15 lut 2016, o 17:48
Open dispute daj w szczegółach zamówienia tej baterii a nie w widoku wszystkich zamówień na koncie. Bo chyba o to Ci chodzi że jak klikniesz open dispute przy zamówieniu to przenosi Cię do jego szczegółów i tam gdzie jest wiadomość do sprzedającego.
-

fake4r
- VIP
-
- Posty: 5979
- Dołączył(a): 4 lip 2013, o 12:55
- Lokalizacja: ChRL
- Pochwały: 215
- Telefon:: Redmi Note 8
przez adamlub » 15 lut 2016, o 18:49
W szczegółach zamówienia daję ale jak jest potwierdzony już odbiór to nie ma pól z pytaniami czy dostarczono czy działa itp jest tylko pole do wpisania informacji do sprzedawcy tam wpisałem już kilka dni temu a dziś ponownie i brak odpowiedzi co zrobić???
-
adamlub
-
- Posty: 4
- Dołączył(a): 13 lut 2016, o 20:58
- Telefon:: pentagram
przez blue_voyager » 15 lut 2016, o 18:52
Opisz sytuację w formularzu kontaktowym do Aliexpress i poproś o przywrócenie możliwości otwarcia sporu.
-

blue_voyager
- VIP
-
- Posty: 5972
- Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pochwały: 239
- Ostrzeżenia: -1
- Telefon:: Jiayu S3
przez adamlub » 15 lut 2016, o 19:33
Nie mogę znaleźć formularza kontaktu jestem początkującym tam i nie wszystko wiem gdzie jest. Już wszystkie zakładki przejrzałem nie widzę kontaktu do nich
-
adamlub
-
- Posty: 4
- Dołączył(a): 13 lut 2016, o 20:58
- Telefon:: pentagram
przez delissimo » 17 lut 2016, o 13:01
Witam! Podpinam się pod temat.
Zamówiłem relatywnie drogą (jak dla mnie) rzecz. Mianowicie wyświetlacz do Blackberry Z30 (54 USD). Zamówiłem 31 stycznia b.r. ale do dziś towar nie został wysłany. Pisałem dwie wiadomości do sprzedawcy jednak zero odpowiedzi. Zostało mu jeszcze niecałe dwa dni na wysyłkę i mogę otworzyć dysputę ( bo na razie nie widzę takiej opcji). Mam oczywiście na względzie święta noworoczne w Chinach a co za tym idzie urlopy i wydłużenie się czasu wysyłki. Jest coś takiego jak Extend Shipping Time. Ktoś z tego korzystał? Warto to zrobić w takiej sytuacji. I drugi problem dość nieszablonowy; po zamówieniu ( ze trzy dni może) zamknąłem konto w banku a co za tym idzie kartę, którą dokonywałem płatności. Gdzie teraz Ali zwróci pieniądze (jeśli dojdzie do zwrotu oczywiście? ). Miał już ktoś podobną sytuację lub wie jak z niej wybrnąć? Z góry dziękuję za sugestie i uwagi. Pozdrawiam

-
delissimo
-
- Posty: 5
- Dołączył(a): 17 lut 2016, o 12:53
- Telefon:: Blackberry
przez blue_voyager » 17 lut 2016, o 13:06
Skoro piszesz, że wiesz że są święta, to czego oczekujesz? W tym czasie sprzedawcy po prostu nie wysyłają przesyłek. W tych dniach wracają do pracy, nadrobią zaległości.
-

blue_voyager
- VIP
-
- Posty: 5972
- Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pochwały: 239
- Ostrzeżenia: -1
- Telefon:: Jiayu S3
przez delissimo » 17 lut 2016, o 13:24
......hmm dziękuję Kolego za udział w temacie, ale Twoja wypowiedź nie przyniosła za wiele. Mam około stu zamówień na koncie i nie przydarzyło mi się wcześniej coś podobnego Mam się za nowicjusza stąd mój niepokój i post tutaj. Martwi mnie także kwestia z kontem bankowym, którego już nie ma (karty także). Byłbym wdzięczny za wypowiedź w tym temacie.
-
delissimo
-
- Posty: 5
- Dołączył(a): 17 lut 2016, o 12:53
- Telefon:: Blackberry
przez fake4r » 17 lut 2016, o 13:26
Jak zamknąłeś konto i kartę to zwrot już nie przyjdzie. Lepiej więcej żeby sprzedawca wysłał towar. Jeśli to pewny sprzedawca z dobrym feedbackiem to chyba nie ma się co martwić.
-

fake4r
- VIP
-
- Posty: 5979
- Dołączył(a): 4 lip 2013, o 12:55
- Lokalizacja: ChRL
- Pochwały: 215
- Telefon:: Redmi Note 8
przez delissimo » 17 lut 2016, o 14:53
....hmmm kurde, może jest jakaś inna droga przekazania pieniedzy? Ludzie zmieniają przeciez banki. Ten system powinien "wziąć coś takiego pod uwagę". Podaję link do sklepu z ali
http://www.aliexpress.com/store/1096142
-
delissimo
-
- Posty: 5
- Dołączył(a): 17 lut 2016, o 12:53
- Telefon:: Blackberry
przez fake4r » 17 lut 2016, o 15:04
Sklep wygląda ok. Nie wiem jak ma system wziąć pod uwagę że masz nowe konto? Napisz do ali może udzielą rzeczowej odpowiedzi. Ewentualnie czasem sprzedawcy chcą robić zwrot na paypal to też jakieś wyjście.
-

fake4r
- VIP
-
- Posty: 5979
- Dołączył(a): 4 lip 2013, o 12:55
- Lokalizacja: ChRL
- Pochwały: 215
- Telefon:: Redmi Note 8
przez marcoos1 » 17 lut 2016, o 15:26
Skoro sam piszesz, że masz opcje "extend shipping time" to z niej skorzystaj. Nic nie ryzykujesz a w międzyczasie spytaj ali o ewentualny zwrot po zamknięciu konta (ale miej nadzieje, że nie będzie potrzebne).
BTW. Napisałeś, że to dla ciebie relatywnie droga rzecz a kilka dni potem zamknąłeś konto. Nie pomyślałeś wcześniej o tym by drogą rzecz zamówić dopiero jak będziesz miał nowe konto?
-
marcoos1
- VIP
-
- Posty: 1116
- Dołączył(a): 13 sty 2014, o 23:37
- Pochwały: 84
- Telefon:: samsung
Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości