Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
przez pawelosek » 2 mar 2016, o 11:28
Co zrobić gdy mój wyświetlacz od telefonu przestał działać, otworzyłem spór zaznaczyłem że wyświetlacz nie działa a chińczyk piszę do mnie żebym zmienił na "że działa" i wtedy zwróci mi pieniądze. Można mu zaufać?
-
pawelosek
-
- Posty: 5
- Dołączył(a): 26 gru 2015, o 02:50
- Telefon:: Sony
przez mortimer » 2 mar 2016, o 11:40
Czyli kombinuje. Odpisz mu, że masz lepszy pomysł - najpierw on odda kasę, a później zmienisz.
-

mortimer
- AKTYWNY
-
- Posty: 676
- Dołączył(a): 21 wrz 2013, o 20:32
- Lokalizacja: People's Republic of China
- Pochwały: 96
- Telefon:: , a w nim bateria.
przez pawelosek » 3 mar 2016, o 12:09
Teraz chińczyk twierdzi, że po tej zmianie powodu czyli że działa może zwrócić pieniądze i że modyfikacja sporu nie oznacza go zamknięcia.
"hi friend,only after you change the reasons then we can refund you ,
you just modify the dispute and it dose not mean you close the dispute,
hope you can understand what i mean,thanks "
To napisał.
-
pawelosek
-
- Posty: 5
- Dołączył(a): 26 gru 2015, o 02:50
- Telefon:: Sony
przez mortimer » 3 mar 2016, o 12:57
Nieprawda, może zrobić zwrot bez tej zmiany. Napisz, że nie rozumiesz dlaczego miałbyś teraz w sporze nagle twierdzić, że wszystko działa, skoro jest to niezgodne z prawdą. Skoro Sprzedawca chce takiej zmiany, w jego imteresie jest, aby w sposób otwarty i szczery wyjaśnił to Kupującemu. Ostatecznie możesz się zgodzić, ale nie musisz.
-

mortimer
- AKTYWNY
-
- Posty: 676
- Dołączył(a): 21 wrz 2013, o 20:32
- Lokalizacja: People's Republic of China
- Pochwały: 96
- Telefon:: , a w nim bateria.
przez pete67 » 3 mar 2016, o 20:24
witam.
Pierdółka ale...
4$ szkiełka na telefon.
minęło 58dni założyłem spór, sprzedawca przedłużył czas ochronny, mijają kolejne dni i znowu predłużył.
w międzyczasie odrzucił mój spór, ja go eskalowałem i g...
nic się nie dzieje.
te 4$ mam w nosie ale "majfrendowi" bym chętnie przyciął jakiś numer oprócz komentarza.
ewidentnie wali w głąba.
ile razy może przedłużać?
ile czasu jest przy eskalacji na rozpatrzenie sprawy?
drugi raz prosiłem o arbitraż, ale wcześniej było bez problemów.
Pozdrawam
-
pete67
- AKTYWNY
-
- Posty: 730
- Dołączył(a): 12 gru 2013, o 11:19
- Pochwały: 17
- Telefon:: Redmi Note
- ROM: MIUI POLSKA
przez blue_voyager » 3 mar 2016, o 20:45
Jeśli spór jest eskalowany, to już nie jest w gestii sprzedawcy tylko Aliexpress. Nie pamiętam ile mają czasu na jego rozpatrzenie ale bodajże dwa tygodnie.
-

blue_voyager
- VIP
-
- Posty: 5975
- Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pochwały: 239
- Ostrzeżenia: -1
- Telefon:: Jiayu S3
przez swiezak82 » 3 mar 2016, o 21:54
@up
Czas chyba zależy od tzw. Reward points : level member. Im wyższy tym szybciej.
Wysłane z mojego 600 przy użyciu Tapatalka
-

swiezak82
- VIP
-
- Posty: 1353
- Dołączył(a): 24 kwi 2014, o 11:42
- Pochwały: 51
- Telefon:: Pentagram
- ROM: 4.1.2
przez blue_voyager » 3 mar 2016, o 22:23
Szybsze zwroty to na pewno, ale czy szybsze rozpatrywanie sporów? Raczej nie. Aliexpress daje trochę czasu sprzedawcom, wiedzą, że przesyłka trwa długo.
-

blue_voyager
- VIP
-
- Posty: 5975
- Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pochwały: 239
- Ostrzeżenia: -1
- Telefon:: Jiayu S3
przez swiezak82 » 3 mar 2016, o 22:28
Z tego co pamiętam to miałem takie zapytanie przy eskalacji (czy chce, żeby zespół przyspieszył pracę)
Wysłane z mojego 600 przy użyciu Tapatalka
-

swiezak82
- VIP
-
- Posty: 1353
- Dołączył(a): 24 kwi 2014, o 11:42
- Pochwały: 51
- Telefon:: Pentagram
- ROM: 4.1.2
przez blue_voyager » 3 mar 2016, o 22:38
No może. Dawno nie eskalowałem sporu.
-

blue_voyager
- VIP
-
- Posty: 5975
- Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pochwały: 239
- Ostrzeżenia: -1
- Telefon:: Jiayu S3
przez Setral » 3 mar 2016, o 22:40
Odpowiadając na zadane pytanie - sprzedawca może przedłużać ochronę ile mu się żywnie podoba.
Gdy spór zostanie eskalowany, sprzedawca może go jeszcze bez niczyjej interwencji zaakceptować.

-

Setral
- AKTYWNY
-
- Posty: 217
- Dołączył(a): 10 lip 2015, o 15:02
- Pochwały: 17
- Telefon:: Sony Ericsson
przez pawelosek » 4 mar 2016, o 11:42
Hi friend,we didn't let you lie,we know there was problem for the product,
so we agree to refund you,but it will better for us to refund you if you can change the reason,
thank you so much for your great help !
Teraz tak chińczyk napisał? Co dalej z tym robić?
-
pawelosek
-
- Posty: 5
- Dołączył(a): 26 gru 2015, o 02:50
- Telefon:: Sony
Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości