przez Skrzynek » 4 wrz 2016, o 23:42
Witam! Mam pytanie dotyczące reklamacji na Geekbuying, jakiś czas temu zakupiłem urządzenie na androidzie do TV, dałem za nie 25$ - po przyjsciu podziałało 2 h i totalny zgon... Pisałem z supportem ale nie wiem wjaki sposób iść aby jak najwięcej ugrać - chcą mi dać 15$ dolarów rekompensaty (w momencie ew naprawy), szczerze brałbym to w ciemno - ale nie ma mi kto wystawić lewej faktury za usługę (naprawiać nie chcę bo z tego co mi znajomy mówił może to nie być opłacalne) co mogę ugrać ?
Ostatnia odpowiedz supportu (pisałem do nich o ew wysyłkę sprzętu aby go naprawili ew oddali kasę):
Dear ,
If you return it, the shipping fee will cost you more than $20, is that ok?
So how about you fix it in your local place then send us the receipt,
we will share $15 repair fee with you.
Then you only have to pay $10 can get a worked unit, and save a lot of time, right?
Wish you have a nice day.
Można domagać się rekompensaty bez f-ry naprawy? Bardzo proszę o pomoc.
Ostatnio edytowano 5 wrz 2016, o 00:17 przez
Skrzynek, łącznie edytowano 1 raz