Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
1 wrz 2016, o 14:51
Kazam Tornado 348
1 wrz 2016, o 15:59
Pisales do Ali?
Wysłane z mojego Moto G (4) przy użyciu Tapatalka
1 wrz 2016, o 23:26
Pisałem tylko do sprzedawcy
2 wrz 2016, o 00:24
Pisz do Ali, ale już. Domagaj się pomocy. I opisz nam efekty.
Wysłane z mojego Moto G (4) przy użyciu Tapatalka
3 wrz 2016, o 23:03
Napisane 2 dni temu, jak na razie cisza.
4 wrz 2016, o 23:42
Witam! Mam pytanie dotyczące reklamacji na Geekbuying, jakiś czas temu zakupiłem urządzenie na androidzie do TV, dałem za nie 25$ - po przyjsciu podziałało 2 h i totalny zgon... Pisałem z supportem ale nie wiem wjaki sposób iść aby jak najwięcej ugrać - chcą mi dać 15$ dolarów rekompensaty (w momencie ew naprawy), szczerze brałbym to w ciemno - ale nie ma mi kto wystawić lewej faktury za usługę (naprawiać nie chcę bo z tego co mi znajomy mówił może to nie być opłacalne) co mogę ugrać ?
Ostatnia odpowiedz supportu (pisałem do nich o ew wysyłkę sprzętu aby go naprawili ew oddali kasę):
Dear ,
If you return it, the shipping fee will cost you more than $20, is that ok?
So how about you fix it in your local place then send us the receipt,
we will share $15 repair fee with you.
Then you only have to pay $10 can get a worked unit, and save a lot of time, right?
Wish you have a nice day.
Można domagać się rekompensaty bez f-ry naprawy? Bardzo proszę o pomoc.
Ostatnio edytowano 5 wrz 2016, o 00:17 przez
Skrzynek, łącznie edytowano 1 raz
5 wrz 2016, o 00:00
Ale jaki masz problem?
Kupiłeś coś....zepsuło się.... i co dalej?
Sklep proponuje żebyś odesłał (koszt ponad 20$) lub naprawił u nas a wtedy zwrócą 15$.
Nie chcesz naprawiać ale chcesz kasę. Nie kantuj lewymi fakturami, tylko napisz im, że naprawa u nas jest za droga i zgadzasz się na ten proponowany zwrot.
5 wrz 2016, o 00:12
Nie no jasne, ale czy to nie jest tak ,że zwrot 15$ mozliwy jest tylko po przedstawieniu f-ry za naprawę ? Bo ja to tak rozumuje...
5 wrz 2016, o 00:26
Nie wiem na co się dogadałeś.
Jak się dogadasz tak, że zwrot dostaniesz za to, że polubisz ich profil na facebooku to tak będzie. Wszystko jest kwestią ustaleń
5 wrz 2016, o 11:47
Muszę wysłać zepsuty tel. do Gearbest, najlepiej listem poleconym w kopercie bąbelkowej. Muszę wypełniać CN 22 czy nie?
8 wrz 2016, o 23:59
Napisałem do aliexpress ponad tydzień temu, dalej odpowiedzi nie ma. Tak długo się czeka?
9 wrz 2016, o 01:17
Skoro tyle czekasz to tyle to trwa.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.