Witam, może mi ktoś powiedzieć co dokładnie zrobić? Padł mi telefon, nie działa, zero kontaktu itd. najpewniej płyta głowna. bateria jest ok. sprawdzana miernikiem napiecia. Telefon to Xiaomi Redmi Note 2, kupiony u Goldway'a. Napisałem maila jak wygląda problem, proponowali hard reset , sprawdzenie innej baterii itp. napisalem ze dalej to samo etc.
OK, napisali, żebym wysłał i dostałem takiego oto maila:
ok friend,
it seems phone hardware issue.
could you send it back to us for warranty?
below is the guide and the address for you to send it back:
1. please fill in attached form. print it and send it along with phone only, no battery and no back cover and no any other accessories via registered post.if the battery is built in, Don't remove it.
http://www.aliexpress.com/store/product ... 69422.html
2. address listed as below,
To: Enhe Liu
Addr.: 4C A building CuiQinGe,No. 2057 DongMenBei Road,Luohu district, Shenzhen City,518020,China
Tel./ Fax : +86-755-8369 8818
thanks
D
Czy otwierać jakiś spór? czy po prostu wysłać? Ile to będzie trwało? jak szybko Goldway załatwia takie sprawy? czy dostane zwrot kosztów wysyłki? jak to wysłać? to znaczy wiadomo, telefon bardzo dobrze zabezpieczyć, ale co z tym formularzem? musze przykleić jakąś dodatkową naklejke na koperte z danymi? itp? Proszę o pomoc.