Blue serio ? Naprawde uwazasz ze twoja odpowiedź pomogła użytkownikowi ? Nic do Ciebie nie mam ale czasem mam wrazenie ze lecisz na ilosc a nie na jakość odpowiedzi , forum jest po to aby pytac i uzyskac odpowiedz od osob doswiadczonych znajacych na pytanie odpowiedź - jak nie znam odpowiedzi to nie odpisuje a nie pisze glupot - sorry ale niestety tak jest. Ja wiem ze poswieciles duzo czasu na napisanie FAQ ale zakladanie ze kazdy nowy uzytkownik nie przeczytał go i odsyłanie go do przeczytania gdzie i tak nie ma odpowiedzi na zadanie pytanie chyba nie jest odpowiednie.
Pytanie które zadał @PremiumBananas nie jest takie oczywiste i sam nie znam dokładnej odpowiedzi a napewno nie znajde jej w FAQ. Uzytkownik ma procesing time czyli towar zaplacony ale jeszcze nie wyslany
tak wiec nie ma możliwosci założenia sporu mozna tylko anulowac zamowienie lub czekac az skonczy sie czas na wysylke.
Sam mam teraz styczność z podobnym przypadkiem co premiumbananas więc może ja ponowie pytanie i chciałbym aby sie wypowiedział ktoś kto przerabiał dokładnie ten temat.
Sprawa wyglada tak chinol wystawia towar w atrakcyjnej cenie ale nie jakiejs podejrzanie niskiej , sciąga klientow , klient kupuje placi a sprzedawca pisze ze nie ma go na stanie i ze proponuje w zamian cos innego gorszego etc etc to juz pomijam. Taktyka na zlapanego klienta aby wcisnac mu cos innego skoro juz zaplacil, mimo ze towaru chinol nie ma to oferta jest ciagle wystawiona (w przypadku premiumbananas została sciagnieta). I pytanie jest proste i bardzo podobne co zadał uzytkownik wyzej. Jak ostrzec w takim wypadku pozostalych klientow przed nieuczciwym sprzedwaca ? Jezeli dam cancel order nie mam mozliwosci wystawienia negatywa, pytanie wiec czy jak processing time dojdzie do konca i chinol nie wysle towaru (wiadomo ze bedzie automatyczny zwrot kasy i anulacja automatyczna) ale
czy bedzie mozliwosc wystawienia komentarza do transakcji ?