przez jingiel » 23 kwi 2015, o 18:34
Pewnie to już było, ale mam zapytanie: 15.04 kupiłem na ali głośnik bluetooth Xiaomi. Po jakimś czasie dostałem numer trackingowy na Swiss Post. Do tej pory śledzenie tego numeru jest niemożliwe, bo brak przesyłki o takim numerze. Międzyczasie zapytałem sprzedającego co jest grane. odpisał, żeby sprawdzić za 2-3 dni. Minęło 5-6 dni, śledzenia nadal brak. Teraz dostaje maila: This is an e-mail notification to inform you that the seller has extended Purchase Protection for you for Order ........ Wygląda na to, że chce wydłużyć okres ochrony do 2015.06.03 05:42.Co robić w takim przypadku? Czy sprzedający może warunkować wysłanie tego głośnika moją zgodą na przedłużenie okresu ochrony? Na drugie zapytanie o śledzenie nie odpisał do tej pory. Otwierać spór, czy dać mu zgodę na wydłużenie terminu ochrony? Jak sądzicie?