Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
19 kwi 2015, o 09:19
Wpisuj po polsku tylko bez polskich liter.
20 kwi 2015, o 17:55
Miesiąc temu kupiłem buty. Paczki przez ten okres nie można było nigdzie śledzić. Po kilku zapytaniach co się dzieje z paczką, kitajec poinformował mnie, że zaginęła i czy ma wysłać następną. (czasu na dostarczenie zostało około 38 dni). Zapytałem się o nowy nr przesyłki, ale powiedział, że będzie taki sam. Przesyłka teraz jest w statusie - wysłana. Ale czasu na dostarczenie jest teraz 98 dni!!!!
Dlaczego ten czas się tak wydłużył? Czy Kitajec może to sobie zmieniać jak chce? Czy może skorzystać z tego samego numeru przesyłki?
20 kwi 2015, o 18:04
Nie może być ten sam numer w drugiej przesyłce. Oszukuje Cię, po prostu nie wysłał tej paczki za pierwszym razem.
20 kwi 2015, o 18:37
A odnośnie wydłużenia dostarczenia przesyłki? czy każdy sprzedający może tak zrobić? było 38 dni teraz jest 98!!!
Widzę, że teraz sprzedający nie ma tych butów w ofercie.
20 kwi 2015, o 18:42
Ale co rozumiesz przez czas wysyłki? Czas do wysłania paczki przez sprzedającego czy czas ochrony kupującego. Czas na wysyłkę sprzedający może sobie ustawić dowolny, ostatnio przy okazji świąt w Chinach sprzedawcy zmieniali czas na wysyłkę na 60-90 dni, żeby im się terminy nie pokończyły w czasie wolnego.
20 kwi 2015, o 18:52
Źle to napisałem, ale chodziło mi o czas ochrony kupującego.
23 kwi 2015, o 18:34
Pewnie to już było, ale mam zapytanie: 15.04 kupiłem na ali głośnik bluetooth Xiaomi. Po jakimś czasie dostałem numer trackingowy na Swiss Post. Do tej pory śledzenie tego numeru jest niemożliwe, bo brak przesyłki o takim numerze. Międzyczasie zapytałem sprzedającego co jest grane. odpisał, żeby sprawdzić za 2-3 dni. Minęło 5-6 dni, śledzenia nadal brak. Teraz dostaje maila: This is an e-mail notification to inform you that the seller has extended Purchase Protection for you for Order ........ Wygląda na to, że chce wydłużyć okres ochrony do 2015.06.03 05:42.Co robić w takim przypadku? Czy sprzedający może warunkować wysłanie tego głośnika moją zgodą na przedłużenie okresu ochrony? Na drugie zapytanie o śledzenie nie odpisał do tej pory. Otwierać spór, czy dać mu zgodę na wydłużenie terminu ochrony? Jak sądzicie?
23 kwi 2015, o 18:49
Proste - sprzedawca nadał numer przesyłki ale jej nie wysłał. Pewnie nie ma towaru więc chce przedłużenia ochrony, by mieć więcej czasu na wysyłkę. Nie masz gwarancji kiedy wyśle towar i czy w ogóle wyśle. Ja bym otwierał spór, powód - brak trackingu.
23 kwi 2015, o 19:13
O godzinie 18.43, czyli niedawno przesyłka pojawiła się na śledzeniu w Swiss Post.
23 kwi 2015, o 19:19
Czyli jest wysłana. Teraz musisztylko czekać.
23 kwi 2015, o 19:29
Dziękuję za pomoc. Teraz kolei na zakup tabletu, ale mam dylemat co kupić, a przeczytaniu forum mam jeszcze większy mętlik w głowie. Teclast, onda, czy może samsung.
23 kwi 2015, o 19:40
A to już nie jest watek na takie pytania.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.