przez Majki » 29 cze 2017, o 17:37
Znalazłem ten kod w historii rachunku wpisałem zrobiło skan kart i wyskoczył komunikat, że nie pasuje, Teraz mam tylko dostęp do "supportu". Kicha po całej linii. Gorzej, że z angielskim nie teges :(
Problem z zablokowanym kontem rozwiązany. Jak ktoś będzie miał podobny problem wystarczy skontaktować się z supportem po przez czat w aplikacji. Na początku zgłasza się automat, ale po wpisaniu zablokowane konto (oczywiście wszystko po angielsku) zostajemy przekierowani do konsultanta. I tutaj bywa różnie, pierwszy raz odezwał się po około 5 godzinach około 23:00 jak już spałem. Na drugi dzień po około 3 godzinach, trzeba pilnować, jak się nie odezwiemy to się rozłącza. Jak już trafimy na konsultanta trzeba zrobić zrzut swojego konta bankowego, żeby było widać imię i nazwisko właściciela, oraz wykonany przelew z kodem do Revolut. Nie mogłem wysłać zdjęcia, cały czas wyskakiwało czerwone kółko z wykrzyknikiem, nie pomogło również zmniejszenie zdjęcia. Konsultant podał adres e-mail na które wysłałem zrzuty z konta i po około 5 minutach konto zostało odblokowane.
Pozdrawiam :)