Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
przez lexio » 4 lip 2014, o 16:35
Też chciałbym to wiedzieć jak sie to dalej odbywa ,mi się czas sporu kończy zostało 24h . Spróbuj zapytać na alli tam odpisują dość szybko tylko musisz podać nr zamówienia
- Kod: Zaznacz cały
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
aż sam popisałem z jakąś Rizza z alliexpress i mnie troszkę ochłodziła bo mnie troszkę przestraszyłeś i ,że pieniązki po pozytywnym rozpatrzeniu wracają do 10 dni ale już tu pisałem na alii nie ma żądnych info oprócz "finished" wtedy sie patrzy w swoim banku w transferach czyli zwrotny przelew na swoją kartę
-
lexio
- AKTYWNY
-
- Posty: 531
- Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 14:48
- Pochwały: 22
- Telefon:: sonyericsson ARC S
przez lexio » 5 lip 2014, o 20:14
dziś zakończył sie spór czekam na finalizacje mam info
- Kod: Zaznacz cały
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
Apollo nawet nie przeprosili aż żal za pewnie sie czują ,,,
-
lexio
- AKTYWNY
-
- Posty: 531
- Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 14:48
- Pochwały: 22
- Telefon:: sonyericsson ARC S
przez snajp » 6 lip 2014, o 10:38
Także mam spór u Apollo. Telefon leży gdzieś w Singapurze od 22 Maja (ten pechowy SR5 Despatch 4111). U mnie też nic się nie odzywają. Pozostało jeszcze 10 dni sporu i jeśli się nie odezwą automatycznie będzie eskalacja i wkroczy Ali. Tylko czy przyznają mi rację i zwrócą kaskę jeśli w systemie widać paczkę?
-
snajp
- AKTYWNY
-
- Posty: 549
- Dołączył(a): 10 sie 2013, o 08:40
- Pochwały: 26
- Telefon:: Huawei Honor 3C
- ROM: MIUI
przez sullifan » 6 lip 2014, o 19:17
Witam
Mam problem ponieważ moja paczka z towarami nie przeszła przez urząd celny w Wawie, ponieważ część towarów nie miała oznaczeń CE (na towarze) - były tylko papiery CE, ale to okazało się niewystarczające.
Mam 2 opcje:
1. Odesłanie do nadawcy który zapłaci spore koszty za drogę powrotną.
2. Prawdopodobnie zniszczenie
Pewnie wybiorę tą 1 opcję, ale czy w tym wypadku mogę ubiegać się o zwrot kosztów za towar? Sprzedawca zaczyna mi płakać, że nic mu nie wspomniałem o CE bo by nakleił oznaczenia. Muszę szybko działać bo zostały mi tylko 2 dni do zakończenia "purchase protection".
...bo jeśli nie potwierdzę otrzymania towaru "confirm received" to po minięciu "purchase protection" zamówienie traktuje się jako zrealizowane i pieniądze wędrują do sprzedającego? Dobrze rozumiem?
-
sullifan
-
- Posty: 38
- Dołączył(a): 24 kwi 2014, o 08:58
- Telefon:: Xperia
przez lexio » 6 lip 2014, o 22:59
Troszkę błąd zrobiłeś ,ze pisałeś o tym chińczykowi . I tylko odesłanie nie zgadzaj się na żadne zniszczenie oni sami nie mogą decydować i łaski nie robią o zwrot do nadawcy .Ale jak już Chińczyka poinformowałeś to po prostu postaraj się dogadać .Ale dwa dni to tu chyba szybko spór bo tak stracisz wszystko albo wydłuż czas dostawy
-
lexio
- AKTYWNY
-
- Posty: 531
- Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 14:48
- Pochwały: 22
- Telefon:: sonyericsson ARC S
przez sullifan » 6 lip 2014, o 23:30
Dlaczego zrobiłem błąd informując go?
Poprosiłem o wydłużenie dostawy o 10 dni, abym mógł zbadać problem i zdobyć ewentualne dokumenty z UC do ewentualnego sporu, jeśli mi do jutra do końca dnia nie przedłuży terminu to zakładam od razu spór.
Pytanie tylko jakie mam szanse w tym sporze?
-
sullifan
-
- Posty: 38
- Dołączył(a): 24 kwi 2014, o 08:58
- Telefon:: Xperia
przez lexio » 7 lip 2014, o 09:56
Bo się pali głupa ,że nie wiesz dlaczego wraca paczka .Ważne jest ,że ją otrzyma z powrotem . Czekaj czy wydłuży wtedy będzie w śledzeniu ,że paczka wraca .Papiery były jak pisałeś więc nie twoja wina ,że celnik to cofnął . Popytaj z obsługi szybko odpisują i Ci napiszą co masz robić ,przygotuj sobie nr zamówienia wcześniej bo będzie im potrzebny tu masz linka
- Kod: Zaznacz cały
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
-
lexio
- AKTYWNY
-
- Posty: 531
- Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 14:48
- Pochwały: 22
- Telefon:: sonyericsson ARC S
przez misiek9191 » 15 lip 2014, o 11:57
No właśnie czy na wszystkie produkty trzeba mieć certyfikat? czy np na torbe bagażową czy plecak też?
-
misiek9191
-
- Posty: 25
- Dołączył(a): 10 lip 2014, o 09:37
- Telefon:: 5664848964
przez snajp » 15 lip 2014, o 15:51
Przed chwilą eskalowałem spór u Apollo z tego nieszczęsnego Despatch 4111 SR5. Swoją droga to są niezłe cwaniaki, nie odzywali się od jakiś trzech tygodni, a pisałem do nich kilka wiadomości. A gdy kończył się czas sporu nie zgodzili się na zwrot i poprosili bym poczekał kilka dni na wyjaśnienie sprawy i obiecują że się tym zajmą. Jeszcze w sporze zmienili mi sumę zwrotu ze 180 usd na 0 usd :) Zmodyfikowałem spór i eskalowałem go, teraz czekam na reakcję Ali.
I mam pytanie, czego mogę się spodziewać, i jaka jest szansa na odzyskanie kasy, bo paczka widniej w systemie od 22 maja Despatched to overseas (Country code: PL), w sporze napisałem PROTECTION TIME IS RUNNING OUT, wystarczy taka informacja czy trzeba coś jeszcze napisać?
-
snajp
- AKTYWNY
-
- Posty: 549
- Dołączył(a): 10 sie 2013, o 08:40
- Pochwały: 26
- Telefon:: Huawei Honor 3C
- ROM: MIUI
przez Maltis » 16 lip 2014, o 12:51
Siema! Panowie przyszedł mi zamówiony telefon lecz nie w kolorze jaki zamawialem. Chciałem srebrny/szary przyszedł czarny. Nie przeszkadza mi to tak bardzo wiec go zostawiam. Ale chcę otworzyć spór i jakiś delikatny refund otrzymać. Telefon kosztował 285$. Ile za to chcielibyście zwrotu. Ja myślę o 20$. Dużo? Mało?
NUBIA z5s->XIAOMI Mi3->IUNI U2->XIAOMI Mi4->NUBIA z7(nie MAX nie MINI)-> XXX
-
Maltis
- VIP
-
- Posty: 852
- Dołączył(a): 10 mar 2014, o 12:14
- Pochwały: 20
- Telefon:: Xiaomi Mi3
- ROM: MIUI v6 4.4.4
przez Robbo » 16 lip 2014, o 13:28
Wpisz więcej żebyś miał z czego spuścić na 20. Bez utargowania Chińczykowi trudno będzie zaakceptować spór.
Ja i LG G2
-
Robbo
- AKTYWNY
-
- Posty: 772
- Dołączył(a): 17 paź 2013, o 11:25
- Pochwały: 16
- Telefon:: Samsung Galaxy Nexus
- ROM: MIUI V5
przez wiatr1 » 16 lip 2014, o 15:15
Mam po raz pierwszy eskalację sporu ze sprzedawcą pozostało jeszcze 16 godz.
do zakończenia czasu zgłaszania roszczeń do tej aukcji na Ali…
Telefon utknął gdzieś po drodze - przyszedł wczoraj po 79 dniach od zakupu.
Sprzedawca ma w opcjach sprzedaży - gwarantowany czas dostawy 60 dni,
Jako że telefon dotarł - w opisie w sporze zmieniłem z całościowego zwrotu na częściowy zwrot 35$ (jakaś tam rekompensata za stracony czas na wyjaśnienia – ale chodzi o sam fakt jaki nastąpił)
Oczywiście sprzedawca pisze że mi nie zwróci bo to nie jego wina a firmy transportowej.
Chce zwrotu telefonu do siebie – więc kombinuje aby wymigać się bo to by trwało kolejne 2-mce
i jakby dotarł do niego to pewnie znowu by coś wymyślił żeby nie zwrócić kasy.
Stoję na opcji, że nie chcę zwracać telefonu.
Czy Ali… w takim wypadku :
1. zwróci całość za telefon – bo przekroczony jest gwarantowany czas dostawy chociaż tel. dotarł.
2. wypłaci częściowy zwrot 35$ – bo tak zaproponowałem - tego się trzymać.
3. całość zgarnie sprzedawca
Podpowiedzcie z swojej praktyki bo nie chcę wtopić.
-
wiatr1
-
- Posty: 79
- Dołączył(a): 12 lip 2013, o 19:06
- Pochwały: 3
- Telefon:: Lenovo a820
Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości