przez fistaszka » 30 cze 2014, o 20:42
Hej, może ktoś kto już się zna na sporach mi pomoże- kupiłam na ali produkt, chińczyk miał kilka dni na przetrawienie i wysłanie, dostałam numer śledzenia przesyłki, ale w systemach trackingowych śladu nie było, więc czekałam cierpliwie na wysłanie... kiedy cierpliwość się skończyła otworzyłam spór, i chińczyk następnego dnia już wysłał przesyłkę tak, że ładnie ją tracking pokazuje. Chińczyk odrzucił spór, bo paczka została wysłana.
Moje pytanie brzmi- jak mogę skasować spór teraz, ale tak, żeby nadal mieć program ochrony kupującego? Mam takie opcje: zaakceptować, modyfikować, skasować lub eskalować spór.
Nie chce eskalować, bo już grzecznie poczekam na swoją przesyłkę, ale nie chcę też dać swojemu sprzedającemu pieniędzy w ciemno, przed otrzymaniem przesyłki do ręki..