Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
przez fistaszka » 1 lip 2014, o 21:08
ok, dzieki, moj blad- nie umiem czytac, balam sie kliknac cancel dispute, bo mi wyskoczyla informacja ze juz nie bede mogla znow otworzyc sporu, tylko nie doczytalam, ze tylko jesli czas purchase protection sie skonczyl...
-
fistaszka
-
- Posty: 15
- Dołączył(a): 30 maja 2014, o 15:12
- Telefon:: Xiaomi RR 1S
- ROM: MIUI Polska
przez Vitek88 » 4 lip 2014, o 15:20
Witam. Mam problem bo zamówiłem przesyłkę w kwietniu i do tej pory nie dotarła. Przed zakończeniem ochrony otworzyłem spór i ostatnio dałem eskalowanie sporu. Dostałem maila że ali się tym zajmie ale mija już ponad tydz. i cisza. Co robić?
-
Vitek88
-
- Posty: 32
- Dołączył(a): 23 kwi 2014, o 11:33
- Telefon:: Star
przez lexio » 4 lip 2014, o 16:35
Też chciałbym to wiedzieć jak sie to dalej odbywa ,mi się czas sporu kończy zostało 24h . Spróbuj zapytać na alli tam odpisują dość szybko tylko musisz podać nr zamówienia
- Kod: Zaznacz cały
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
aż sam popisałem z jakąś Rizza z alliexpress i mnie troszkę ochłodziła bo mnie troszkę przestraszyłeś i ,że pieniązki po pozytywnym rozpatrzeniu wracają do 10 dni ale już tu pisałem na alii nie ma żądnych info oprócz "finished" wtedy sie patrzy w swoim banku w transferach czyli zwrotny przelew na swoją kartę
-
lexio
- AKTYWNY
-
- Posty: 531
- Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 14:48
- Pochwały: 22
- Telefon:: sonyericsson ARC S
przez lexio » 5 lip 2014, o 20:14
dziś zakończył sie spór czekam na finalizacje mam info
- Kod: Zaznacz cały
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
Apollo nawet nie przeprosili aż żal za pewnie sie czują ,,,
-
lexio
- AKTYWNY
-
- Posty: 531
- Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 14:48
- Pochwały: 22
- Telefon:: sonyericsson ARC S
przez snajp » 6 lip 2014, o 10:38
Także mam spór u Apollo. Telefon leży gdzieś w Singapurze od 22 Maja (ten pechowy SR5 Despatch 4111). U mnie też nic się nie odzywają. Pozostało jeszcze 10 dni sporu i jeśli się nie odezwą automatycznie będzie eskalacja i wkroczy Ali. Tylko czy przyznają mi rację i zwrócą kaskę jeśli w systemie widać paczkę?
-
snajp
- AKTYWNY
-
- Posty: 549
- Dołączył(a): 10 sie 2013, o 08:40
- Pochwały: 26
- Telefon:: Huawei Honor 3C
- ROM: MIUI
przez sullifan » 6 lip 2014, o 19:17
Witam
Mam problem ponieważ moja paczka z towarami nie przeszła przez urząd celny w Wawie, ponieważ część towarów nie miała oznaczeń CE (na towarze) - były tylko papiery CE, ale to okazało się niewystarczające.
Mam 2 opcje:
1. Odesłanie do nadawcy który zapłaci spore koszty za drogę powrotną.
2. Prawdopodobnie zniszczenie
Pewnie wybiorę tą 1 opcję, ale czy w tym wypadku mogę ubiegać się o zwrot kosztów za towar? Sprzedawca zaczyna mi płakać, że nic mu nie wspomniałem o CE bo by nakleił oznaczenia. Muszę szybko działać bo zostały mi tylko 2 dni do zakończenia "purchase protection".
...bo jeśli nie potwierdzę otrzymania towaru "confirm received" to po minięciu "purchase protection" zamówienie traktuje się jako zrealizowane i pieniądze wędrują do sprzedającego? Dobrze rozumiem?
-
sullifan
-
- Posty: 38
- Dołączył(a): 24 kwi 2014, o 08:58
- Telefon:: Xperia
przez lexio » 6 lip 2014, o 22:59
Troszkę błąd zrobiłeś ,ze pisałeś o tym chińczykowi . I tylko odesłanie nie zgadzaj się na żadne zniszczenie oni sami nie mogą decydować i łaski nie robią o zwrot do nadawcy .Ale jak już Chińczyka poinformowałeś to po prostu postaraj się dogadać .Ale dwa dni to tu chyba szybko spór bo tak stracisz wszystko albo wydłuż czas dostawy
-
lexio
- AKTYWNY
-
- Posty: 531
- Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 14:48
- Pochwały: 22
- Telefon:: sonyericsson ARC S
przez sullifan » 6 lip 2014, o 23:30
Dlaczego zrobiłem błąd informując go?
Poprosiłem o wydłużenie dostawy o 10 dni, abym mógł zbadać problem i zdobyć ewentualne dokumenty z UC do ewentualnego sporu, jeśli mi do jutra do końca dnia nie przedłuży terminu to zakładam od razu spór.
Pytanie tylko jakie mam szanse w tym sporze?
-
sullifan
-
- Posty: 38
- Dołączył(a): 24 kwi 2014, o 08:58
- Telefon:: Xperia
przez lexio » 7 lip 2014, o 09:56
Bo się pali głupa ,że nie wiesz dlaczego wraca paczka .Ważne jest ,że ją otrzyma z powrotem . Czekaj czy wydłuży wtedy będzie w śledzeniu ,że paczka wraca .Papiery były jak pisałeś więc nie twoja wina ,że celnik to cofnął . Popytaj z obsługi szybko odpisują i Ci napiszą co masz robić ,przygotuj sobie nr zamówienia wcześniej bo będzie im potrzebny tu masz linka
- Kod: Zaznacz cały
Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
-
lexio
- AKTYWNY
-
- Posty: 531
- Dołączył(a): 26 wrz 2013, o 14:48
- Pochwały: 22
- Telefon:: sonyericsson ARC S
przez misiek9191 » 15 lip 2014, o 11:57
No właśnie czy na wszystkie produkty trzeba mieć certyfikat? czy np na torbe bagażową czy plecak też?
-
misiek9191
-
- Posty: 25
- Dołączył(a): 10 lip 2014, o 09:37
- Telefon:: 5664848964
Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości