przez wiatr1 » 17 lip 2014, o 12:13
Słuchajcie czy to normalna procedura – była eskalacja sporu – czas na wyjaśnienia minął dziś rano
I dostałem wiadomość :
The claim <619325254xxxxx> has been closed today, and we have done a refund of USD 35 to you.
Please check your credit card. Normally the money will be there after 7 working days.
Roszczenie <619325254xxxxx> zostało zamknięte dzisiaj i zrobiliśmy zwrot 35 USD do Ciebie. Sprawdź swoją kartę kredytową. Normalnie będą tam pieniądze w ciągu 7 dni roboczych.
A pół godziny później kolejna wiadomość
Dziękujemy za skontaktowanie się z Alibaba. Jak Twoja dostawa jest późno, trzeba negocjować z sprzedawcy na rozwiązania w ciągu 3 dni kalendarzowych. Jeśli zawarli umowę z sprzedawcy, proszę powiedz nam wynik porozumienia, odpowiadając na Centrum Reklamacji. Jeśli nie ma porozumienia się w tym czasie, będziemy dokonać zwrotu zgodnie z naszą zasadą i zamknąć spór bezpośrednio.
PS: Jeśli jest jakieś porozumienie z dostawcą, zanim ta sprawa jest zamknięta, prosimy o przedstawienie swojej wspomagające dowody na centrum reklamacyjnego. Lub AliExpress ma prawo, aby przejść do obsługi roszczenia na podstawie dostępnych dokumentów uzupełniających i / lub warunków ugody w wiadomości Zamówienia w terminie pomiędzy Kupującym a Dostawcą.
I dalej mam kolejną eskalację aktywną i 4 dni na kolejne wyjaśnienia
Status: Spór nasilił - Czekam na obie strony w odpowiedzi
Przypomnienie: Aby przejść do przodu z tym przypadku, zarówno kupujący i sprzedający muszą dostarczyć wystarczających dowodów (np. jasnych obrazów lub innych istotnych informacji) w celu wspierania ich sprawy w terminie 4 dni kalendarzowych itd….. producenci lub zmodyfikowane dowody nie będą akceptowane .
Czy to normalne eskalacja po eskalacji
Mieliście taki przypadek?