Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress,  jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
	
		
		
			Regulamin działu
			Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
		
		
	 
    
	
		
		
			
			
			
przez Salioner » 30 mar 2015, o 19:45 
			
			Cześć, dziś wszedłem na aliexpress i mój spór ma status 'Dispute Escalated - Processing" co to oznacza ? Czekam na ruch sprzedającego ? Odliczanie do końca sporu również się zakończyło
			
		 
		
			
			- 
				Salioner
			
 
			
		-  
 
		- Posty: 135
 - Dołączył(a): 22 lis 2014, o 21:21
 - Pochwały: 4
 
			- Telefon:: Meizu MX4
 
		
			- 
				
			
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	 	
	
	
	 	
	
		
		
			
			
			
przez g989 » 31 mar 2015, o 13:34 
			
			Witam, kupiłem kurtke w styczniu i do tego czasu paczki nie ma. Ostatnie info że paczka została wysłana na stronie trackingowej jest z 9 lutego. Pisałem wiele wiadomości co do paczki to niestety sprzedający każe mi czekać etc. Zbliżał się już koniec tej całej ochrony za jakies 3 dni i otworzyłem spór o zwrot kasy. Jako powód podałem że nie jestem sie w stanie dogadać itd że nie czekam juz prawie 3 miesiące itd. Dostałem odpowiedz od chińczyka:
Ale ja nie chce mu dawać wiecej czasu i paczka mnie nie interesuje i nie wiem co dalej dać aby zakończyć spór a chodzi mi o te Accept/Modify/Cancel Dispute/Escalate Dispute
?
 
			
		 
		
			
			- 
				g989
			
 
			
		-  
 
		- Posty: 14
 - Dołączył(a): 8 gru 2014, o 20:38
 
			- Telefon:: nokia lumia
 
		
			- ROM: 7676
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			
przez blue_voyager » 31 mar 2015, o 13:35 
			
			Eskaluj spór.
I poczytaj FAQ.
			
		 
		
			
			- 
				

				blue_voyager
			 
			- VIP
 
		-  
 
		- Posty: 5972
 - Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
 - Lokalizacja: Wałbrzych
 - Pochwały: 239
 - Ostrzeżenia: -1
 
			- Telefon:: Jiayu S3
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			
przez krzychu8888 » 2 kwi 2015, o 12:13 
			
			ok teraz już wiem że paczka jest u chinola tylko on jej nie odebrał:
RR685031838PL
Do końca sporu zostało 14 dni co jak ten czas minia a chinol nie potwierdzi tego że otrzymał telefon ? będę bez kasy i telefonu ?
			
		 
		
			
			- 
				krzychu8888
			
 
			
		-  
 
		- Posty: 103
 - Dołączył(a): 28 sie 2014, o 16:29
 
			- Telefon:: Galaxy S5
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			
przez patrolk » 3 kwi 2015, o 23:59 
			
			mam pytanko dostałem uszkodzony wyświetlacz  prawdopodobnie został uszkodzony przy pakowaniu przecięta ścieżka nożem i wyświetlają się takie czarne paski pionowe i teraz moje pytanie czy założyć spór że jest uszkodzony czy że podróbka lenovo nie chcę
go odsyłać do chin
			
		 
		
			
			- 
				patrolk
			
 
			
		-  
 
		- Posty: 16
 - Dołączył(a): 3 lis 2013, o 17:40
 
			- Telefon:: s4 mini
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			
przez Salioner » 4 kwi 2015, o 15:33 
			
			Witam, mój spór dotyczący klapek przerodził sie w Dispute Escalated – Investigation Pending   wcześniej jeszcze dostałem maila od aliexpress żę mam dwie opcje 1. 60% zwrotu oraz drugą 100% lecz na własny koszt mam odesłać klapki. Napisałem że wybieram opcję 1 ze względu no cenę wysyłki. Sprzedawca ani razu nie odpisał.
			
		 
		
			
			- 
				Salioner
			
 
			
		-  
 
		- Posty: 135
 - Dołączył(a): 22 lis 2014, o 21:21
 - Pochwały: 4
 
			- Telefon:: Meizu MX4
 
		
			- 
				
			
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			
przez krzychu8888 » 7 kwi 2015, o 19:14 
			
			ktoś podpowie ? Chińczyk dalej myśli a czas do zakończenia sporu biegnie... czas minie i co ? Ali odda kase ? a jak chińczyk nie odbierze paczki wróci do mnie i będe miał i kase i telefon ?
 
			
		 
		
			
			- 
				krzychu8888
			
 
			
		-  
 
		- Posty: 103
 - Dołączył(a): 28 sie 2014, o 16:29
 
			- Telefon:: Galaxy S5
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			
przez Albin » 7 kwi 2015, o 21:27 
			
			Jak nie odpisze to spor rozstrzygnie się na Twoją korzyść. 
Wysłane z mojego JY-S3 przy użyciu Tapatalka
			
		 
		
			
			- 
				Albin
			
 
			- AKTYWNY
 
		-  
 
		- Posty: 793
 - Dołączył(a): 20 lis 2013, o 21:32
 - Pochwały: 16
 
			- Telefon:: Redmi Note 3 Pro
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			
przez patrolk » 9 kwi 2015, o 19:48 
			
			witam  mam problem założyłem spór, chińczyk wysłał mi zepsuty i prawdopodobnie z demontażu wyświetlacz i teraz nie przyznaje się do tego towaru co z tym zrobić wklejam odpowiedz chińczyka proszę o pomoc
we need you check this goods is which seller, we check the goods not have our warranty sticker ,and the other  warranty sticker , we don't know which manufacturers have this warranty sticker (you can see the photo ) , and you send us the video , we can't see the tracking number and the order number on the package ,so please check this goods is which seller
			
		 
		
			
			- 
				patrolk
			
 
			
		-  
 
		- Posty: 16
 - Dołączył(a): 3 lis 2013, o 17:40
 
			- Telefon:: s4 mini
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	 	
	
	
 
	Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI
	
	Kto przegląda forum
	Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości