Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress,  jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
	
		
			
Regulamin działu
			Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
		
	
        
            
        
    
    
	
        
        30 mar 2015, o 19:45
		
			
			Cześć, dziś wszedłem na aliexpress i mój spór ma status 'Dispute Escalated - Processing" co to oznacza ? Czekam na ruch sprzedającego ? Odliczanie do końca sporu również się zakończyło
			
		
	 
	
        
        30 mar 2015, o 19:47
		
			
			Czekasz na odpowiedź od zarządu aliexpress. Standardowo 2 dni.
			
		
 
	 
	
        
        31 mar 2015, o 13:34
		
			
			Witam, kupiłem kurtke w styczniu i do tego czasu paczki nie ma. Ostatnie info że paczka została wysłana na stronie trackingowej jest z 9 lutego. Pisałem wiele wiadomości co do paczki to niestety sprzedający każe mi czekać etc. Zbliżał się już koniec tej całej ochrony za jakies 3 dni i otworzyłem spór o zwrot kasy. Jako powód podałem że nie jestem sie w stanie dogadać itd że nie czekam juz prawie 3 miesiące itd. Dostałem odpowiedz od chińczyka:
Ale ja nie chce mu dawać wiecej czasu i paczka mnie nie interesuje i nie wiem co dalej dać aby zakończyć spór a chodzi mi o te Accept/Modify/Cancel Dispute/Escalate Dispute
?
			
		
 
	 
	
        
        31 mar 2015, o 13:35
		
			
			Eskaluj spór.
I poczytaj FAQ.
			
		
	 
	
        
        2 kwi 2015, o 12:13
		
			
			ok teraz już wiem że paczka jest u chinola tylko on jej nie odebrał:
RR685031838PL
Do końca sporu zostało 14 dni co jak ten czas minia a chinol nie potwierdzi tego że otrzymał telefon ? będę bez kasy i telefonu ?
			
		
	 
	
        
        3 kwi 2015, o 23:59
		
			
			mam pytanko dostałem uszkodzony wyświetlacz  prawdopodobnie został uszkodzony przy pakowaniu przecięta ścieżka nożem i wyświetlają się takie czarne paski pionowe i teraz moje pytanie czy założyć spór że jest uszkodzony czy że podróbka lenovo nie chcę
go odsyłać do chin
			
		
	 
	
        
        4 kwi 2015, o 15:33
		
			
			Witam, mój spór dotyczący klapek przerodził sie w Dispute Escalated – Investigation Pending   wcześniej jeszcze dostałem maila od aliexpress żę mam dwie opcje 1. 60% zwrotu oraz drugą 100% lecz na własny koszt mam odesłać klapki. Napisałem że wybieram opcję 1 ze względu no cenę wysyłki. Sprzedawca ani razu nie odpisał.
			
		
	 
	
        
        7 kwi 2015, o 19:14
		
			
			ktoś podpowie ? Chińczyk dalej myśli a czas do zakończenia sporu biegnie... czas minie i co ? Ali odda kase ? a jak chińczyk nie odbierze paczki wróci do mnie i będe miał i kase i telefon ?
			
		
 
	 
	
        
        7 kwi 2015, o 21:27
		
			
			Jak nie odpisze to spor rozstrzygnie się na Twoją korzyść. 
Wysłane z mojego JY-S3 przy użyciu Tapatalka
			
		
	 
	
        
        9 kwi 2015, o 19:48
		
			
			witam  mam problem założyłem spór, chińczyk wysłał mi zepsuty i prawdopodobnie z demontażu wyświetlacz i teraz nie przyznaje się do tego towaru co z tym zrobić wklejam odpowiedz chińczyka proszę o pomoc
we need you check this goods is which seller, we check the goods not have our warranty sticker ,and the other  warranty sticker , we don't know which manufacturers have this warranty sticker (you can see the photo ) , and you send us the video , we can't see the tracking number and the order number on the package ,so please check this goods is which seller
			
		
	 
	
	
	    
	        Powered by phpBB © phpBB Group.
		
		
		    phpBB Mobile / SEO by Artodia.