Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress,  jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
	
		
		
			Regulamin działu
			Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
		
		
	 
    
	
		
		
			
			
			
przez blue_voyager » 27 mar 2015, o 17:54 
			
			A czy ja napisałem coś innego? Tyle, że z tego co jest napisane nie wynika, że sprzedawca odrzucił spór, tylko poinformował o swojej propozycji.
			
		 
		
			
			- 
				

				blue_voyager
			 
			- VIP
 
		-  
 
		- Posty: 5972
 - Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
 - Lokalizacja: Wałbrzych
 - Pochwały: 239
 - Ostrzeżenia: -1
 
			- Telefon:: Jiayu S3
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			
przez Salioner » 27 mar 2015, o 18:07 
			
			 Kończy się  4 calendar days 22 hour 44 minute 29 second . Status to oczekiwanie na sprzedajacego
 
			
		 
		
			
			- 
				Salioner
			
 
			
		-  
 
		- Posty: 135
 - Dołączył(a): 22 lis 2014, o 21:21
 - Pochwały: 4
 
			- Telefon:: Meizu MX4
 
		
			- 
				
			
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			
przez blue_voyager » 27 mar 2015, o 18:13 
			
			No właśnie, czyli jest tak jak pisałem wcześniej.
			
		 
		
			
			- 
				

				blue_voyager
			 
			- VIP
 
		-  
 
		- Posty: 5972
 - Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
 - Lokalizacja: Wałbrzych
 - Pochwały: 239
 - Ostrzeżenia: -1
 
			- Telefon:: Jiayu S3
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			
przez marcoos1 » 27 mar 2015, o 18:15 
			
			To chyba dopiero niedawno (<2h temu) otworzyłeś spór lub modyfikowałeś. Sprzedawca dostaje 5 dni na odpowiedź na spór.
Myślałem, że otworzyłeś ~tydzień temu i dlatego podejrzewałem, że twoja kolej na decyzję w sporze (bo jego czas już by minął do tego czasu).
Tak więc teraz musisz czekać
			
		 
		
			
			- 
				marcoos1
			
 
			- VIP
 
		-  
 
		- Posty: 1116
 - Dołączył(a): 13 sty 2014, o 23:37
 - Pochwały: 84
 
			- Telefon:: samsung
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			
przez Salioner » 27 mar 2015, o 18:19 
			
			Fakt, modyfikowałem dziś :) Mam jeszcze pytanie co do innego sporu, cały czas w nim piszę ze sprzedającym lecz on dał propozycję i pokazuje mi że moja kolej na odpowiedź jak mam ją odrzucić ?
			
		 
		
			
			- 
				Salioner
			
 
			
		-  
 
		- Posty: 135
 - Dołączył(a): 22 lis 2014, o 21:21
 - Pochwały: 4
 
			- Telefon:: Meizu MX4
 
		
			- 
				
			
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			
przez marcoos1 » 27 mar 2015, o 19:08 
			
			O ile pamiętam to masz 3 opcje (cancel, modify i escalate).
Czyli możesz anulować (nie interesuje cię to oczywiście), modyfikować (jeśli chcesz coś zmienić, ale to już wiesz) i właśnie escalate czyli upierasz się przy swoim żądaniu i odbijasz piłeczkę do sprzedawcy (znowu on ma odpowiedzieć)
			
		 
		
			
			- 
				marcoos1
			
 
			- VIP
 
		-  
 
		- Posty: 1116
 - Dołączył(a): 13 sty 2014, o 23:37
 - Pochwały: 84
 
			- Telefon:: samsung
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			
przez Trojanek » 28 mar 2015, o 00:03 
			
			Bardziej Dhgate niż aliexpress. 
Miałem spór o full refund (1,73$) bo kupowałem coś z tym kuponem na 10$, no i napisali że dostane refund po czym otrzymałem kupon na 1 dolara i wiadomość:
 Czyli nie dostane zwrotu kasy, tylko ten kupon?
 
			
		 
		
			
			- 
				Trojanek
			
 
			- AKTYWNY
 
		-  
 
		- Posty: 227
 - Dołączył(a): 28 paź 2014, o 18:16
 - Pochwały: 7
 
			- Telefon:: HTC
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	 	
	
	
	 	
	
		
		
			
			
			
przez Geralt » 30 mar 2015, o 09:47 
			
			Dziś dostałem wiadomość od ali o przyznaniu mi full refund w sporze ze sprzedającym. Obecny status to "Dispute Escalated – Waiting for Settlement". Czy ze swojej strony muszę teraz jeszcze coś zrobić, czy tylko czekać na zwrot pieniędzy?
Poniżej zamieszczam treść wiadomości jaką otrzymałem.
 
			
		 
		
			
			- 
				Geralt
			
 
			
		-  
 
		- Posty: 77
 - Dołączył(a): 23 kwi 2013, o 10:21
 - Lokalizacja: Jarosław
 
		
	
		
		 
	 
	
	 	
	
		
		
			
			
			
przez blue_voyager » 30 mar 2015, o 10:00 
			
			Czekaj na przelew, nic już nie musisz robić.
			
		 
		
			
			- 
				

				blue_voyager
			 
			- VIP
 
		-  
 
		- Posty: 5972
 - Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
 - Lokalizacja: Wałbrzych
 - Pochwały: 239
 - Ostrzeżenia: -1
 
			- Telefon:: Jiayu S3
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	 	
	
	
 
	Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI
	
	Kto przegląda forum
	Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości