Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress,  jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
	
		
			
Regulamin działu
			Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
		
	
        
            
        
    
    
	
        
        27 mar 2015, o 17:54
		
			
			A czy ja napisałem coś innego? Tyle, że z tego co jest napisane nie wynika, że sprzedawca odrzucił spór, tylko poinformował o swojej propozycji.
			
		
	 
	
        
        27 mar 2015, o 18:07
		
			
			 Kończy się  4 calendar days 22 hour 44 minute 29 second . Status to oczekiwanie na sprzedajacego
			
		
 
	 
	
        
        27 mar 2015, o 18:13
		
			
			No właśnie, czyli jest tak jak pisałem wcześniej.
			
		
	 
	
        
        27 mar 2015, o 18:15
		
			
			To chyba dopiero niedawno (<2h temu) otworzyłeś spór lub modyfikowałeś. Sprzedawca dostaje 5 dni na odpowiedź na spór.
Myślałem, że otworzyłeś ~tydzień temu i dlatego podejrzewałem, że twoja kolej na decyzję w sporze (bo jego czas już by minął do tego czasu).
Tak więc teraz musisz czekać
			
		
	 
	
        
        27 mar 2015, o 18:19
		
			
			Fakt, modyfikowałem dziś :) Mam jeszcze pytanie co do innego sporu, cały czas w nim piszę ze sprzedającym lecz on dał propozycję i pokazuje mi że moja kolej na odpowiedź jak mam ją odrzucić ?
			
		
	 
	
        
        27 mar 2015, o 19:08
		
			
			O ile pamiętam to masz 3 opcje (cancel, modify i escalate).
Czyli możesz anulować (nie interesuje cię to oczywiście), modyfikować (jeśli chcesz coś zmienić, ale to już wiesz) i właśnie escalate czyli upierasz się przy swoim żądaniu i odbijasz piłeczkę do sprzedawcy (znowu on ma odpowiedzieć)
			
		
	 
	
        
        28 mar 2015, o 00:03
		
			
			Bardziej Dhgate niż aliexpress. 
Miałem spór o full refund (1,73$) bo kupowałem coś z tym kuponem na 10$, no i napisali że dostane refund po czym otrzymałem kupon na 1 dolara i wiadomość:
 Czyli nie dostane zwrotu kasy, tylko ten kupon?
			
		
 
	 
	
	
        
        30 mar 2015, o 09:47
		
			
			Dziś dostałem wiadomość od ali o przyznaniu mi full refund w sporze ze sprzedającym. Obecny status to "Dispute Escalated – Waiting for Settlement". Czy ze swojej strony muszę teraz jeszcze coś zrobić, czy tylko czekać na zwrot pieniędzy?
Poniżej zamieszczam treść wiadomości jaką otrzymałem.
			
		 
	 
	
        
        30 mar 2015, o 10:00
		
			
			Czekaj na przelew, nic już nie musisz robić.
			
		
	 
	
	
	    
	        Powered by phpBB © phpBB Group.
		
		
		    phpBB Mobile / SEO by Artodia.