przez Geralt » 22 mar 2015, o 15:35
Chętnie bym go eskalował już wcześniej, ale muszę czekać z tym do końca deklarowanego terminu dostawy w przypadku paczki, która zaginęła. Co więcej pani z pomocy na aliexpress doradziła mi to by za każdym razem, gdy sprzedający odrzuci moje warunki modyfikować spór by moje było na wierzchu. Widać zapomniała dodać, że nie można tego zrobić więcej niż X razy. Oliwy do ognia dodał fakt, że opaska sportowa, którą zamówiłem chciałem dać dziewczynie w prezencie. Liczyłem więc, że ciaponiec spróbuje jakoś rozwiązać tą sprawę i zwróci mi pieniądze bym gdzie indziej mógł złożyć zamówienie, ale jemu nie chciało się nawet zgłosić tego na poczcie, a wiem to z korespondencji jaką wymieniłem z Singapore Postem. Wiem też, że gdyby to zgłosił to otrzymał by zwrot do kwoty 68$ po rozpatrzeniu reklamacji przez pocztę. A tak, to jak na razie nie mam ani pieniędzy, ani zamówionego sprzętu.