przez clorox » 22 mar 2017, o 12:37
Przecież to nawet Google tłumacz zrozumiale tłumaczy:
"Proszę wysłać go pocztą pocztową lub EMS, NIE wysyłaj z UPS lub DHL, TNT, FedEx. Będzie to problem celny z chińskimi zwyczajami. Poza tym pls zadeklaruj jako prezent z niższą wartością 20-40 dolarów na fakturze
Uwaga: NIE odpowiadamy za naprawę, zwrot lub ponoszenie opłat za poniższą sytuację, która nie jest objęta gwarancją, pls uwagi:
1. Paczka zwrotna nie jest naszym telefonem (nasze telefony posiadają specjalne znaki logo "N" i kartę gwarancyjną, aby odróżnić się od innych telefonów i przechowywać zapis każdego telefonu podczas wysyłania go ")
2. Sztucznie uszkodzony (taki jak ekran zepsuty lub spadek do wody itd.)
3. System zaktualizowany lub zakorzeniony osobiście
Przy zwrocie należy umieścić papier i napisać wiadomość o numerze zamówienia i problemie z telefonem (włożyć do paczki), dzięki czemu możemy łatwo rozwiązać problem i skontaktować się bezpośrednio z Tobą, aby rozwiązać problem.
na przykład:
numer zamówienia.......
Problem z telefonem .......
Kiedy go zwrócisz, pls powiedz nam numer zwrotu (nadania przesyłki)
Możesz teraz zaakceptować spór"
"Trzeba mieć dużo cierpliwości, by się jej nauczyć." - Stanisław Jerzy Lec