przez barti880 » 13 mar 2017, o 16:52
Witam
Zamówiłem jakiś czas temu Leeco le max 2 x829 z AliExpress za 199E +10E gwarancja +25E paczka UPS.
Dodatkowo zapłaciłem 23E jakiegoś zoll podatku.
Sprawa wygląda tak, że telefon przyszedł z zepsutym czytnikiem linii papilarnych.
Jak powinna wyglądać sprawa reklamacji?
Otworzyłem spór i opisałem całą sytuację, żądałem 100E refundu lub wymianę telefonu na nowy.
Sprzedawca zaproponował, żebym poszedł do android sklepu i zapytał się ile kosztuje naprawa.
Sęk w tym, że w niemczech żaden serwis mi tego nie naprawi, ewentualnie może gdy cena usługi będzie podobna do ceny telefonu :)
Nie zgodziłem się na propozycje sprzedawcy i napisał, żebym wysłał telefon do chin.
Teraz moje pytania:
1. Jeśli zażądam full refund, to co z podatkiem, który musiałem zapłacić odbierając przesyłkę.
2. Czy nie powinienem dostać nowego egzemplarza jeśli ten nie jest w pełni sprawny? Bo jak wyślę do chin i będą go naprawiać to mogę się pożegnać z telefonem na conajmniej miesiąc.
3. Czy sprzedawca nie powinien sam opłacić przesyłki zwrotnej, jeśli wysłał wadliwy towar?
Jest ktoś w stanie poratować mnie odpowiedzią na nurtujące mnie pytania?
Pozdrawiam