Paczka już do mnie wysłana - 4 dni temu. Wszystko było mailowo dograne - jedzie do mnie niebieski ale za to z Polski. Jak dostałem numer przesyłki to się zdziwiłem, bo liczyłem na jakiś numer Poczty Polskiej. A podali RF**********SG... Na maila z zapytaniem dlaczego SingPost dostałem odpowiedź, że mieli prolemy ze swoim systemem i stąd wynikła pomyłka. Więc Poland warehouse okazał się mityczny jak jednorożec...
Sprzedawca to Super Egrow Group.
Na plus można im zaliczyć, że na maile odpisują błyskawicznie. Kolejny plus - numer przesyłki podali błyskawicznie - jakieś 2 godziny po dokonaniu płatności.
Minus - na te maile odpowiadają ekstremalnie wymijająco. Na konkretne pytania dawali odpowiedzi typu: nie martw się, Twoje zamówienie jest perfekcyjnie obsługiwane, będziesz zadowolony itp. Wiem, wielu chińczyków tak robi; to ich standardowe formułki zwłaszcza jak idzie coś nie tak ale oni osiągneli w tym mistrzostwo. Żeby wydusić od nich konkretną odpowiedź musiałem wysyłać do nich po kilka razy te same pytania.
Z ich oceną się wstrzymam do momentu jak będę miał w rękach paczkę.
Aha - ostatecznie leci do mnie złoty (bo przez chwilę myślałem, że kombinowanie z polskim magazynem było po to aby wcisnąć mi niebieski)