przez Flyagaric » 28 wrz 2017, o 12:02
A komu konkretnie dał kasę? Napisz, żebym wiedział komu wierzyć, a komu nie.
Albo też zacznij się wypowiadać w trochę bardziej dojrzały sposób.
Goldway naprawiał fony userom na tym forum, także takim z długa historią, którzy nie tylko u niego kupowali. Dodam jeszcze, że zawsze trwało to wieki - i trwa tyle u prawie każdego chińskiego sprzedawcy.
Ten sprzedawca jest u nas wciąż popularny z innego powodu - jako jeden z nielicznych, wciąż oferuje kurierskie wysyłki bezVATowe, przy zachowaniu rozsądnych cen.
Liczenie na wzorową obsługę pogwarancyjną u chińskich sprzedawców, jest zwykłą naiwnością, skoro nawet w PL nie bardzo to wychodzi. Nawet błyskawicznie kiedyś działająca obsługa Banggood też zaczyna teraz olewać klientów.
Radzę bardziej liczyć na ochronęPayPala, lub ChargeBack z karty kredytowej.
- Kod: Zaznacz cały
[cyt. @ra-vau]nie rób sobie kłopotów kupując leegouleluleleaoukitephony.
Kup u nas w biedronce, coś w tych pieniądzach (...) a dostaniesz 2lata gwarancji