• Reklama

Kim jest GearBest?

Promocje i oferta sklepu GearBest.com

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez djvenom1 » 17 sty 2017, o 21:34

Zamawiałem Ilife V7 na promocji z europejskiego magazynu. Cena przy zakupie była pokazywana cały czas w złotówkach a dokładnie 595.76 PLN lecz z paypala ściągnęło w dolarach więc poszło przewalutowanie i wyszło w końcu 615 PLN. Wysłałem do nich mejla z zapytaniem czy to normalne a oni odrazu, że "nie mają dla mnie żadnych pieniędzy" O 20 zł nie będę się kłócił ale niesmak został.
Na banggood jest lepiej, cena podana w złotówkach i tyle płacisz.

Jeszcze w ogóle śmieszna promocja była bo z magazynu europejskiego było 595,76 PLN z wysyłką a z magazynu chińskiego też rzekomo na promocji prawie 700 PLN + ewentualny vat.
djvenom1
 
Posty: 35
Dołączył(a): 7 gru 2016, o 13:41

Reklama

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez zjac » 17 sty 2017, o 22:03

djvenom1 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Ja też pokusiłem się o drugą Nubię Z7 max w promo grudniowym i wyszedłem z tym jak Zabłocki...

Opiszę:
1. Zakup Nubii z kuponem KIMOVIL13%, wyszło 103 usd + wybrałem kuriera DHL za 6 usd.

2. Dzień po zakupie 2 tickety:
- jeden z info, że DHL nie wysyła pod mój adres, chyba, że dopłacę 35 usd
- drugi z tym samym info ale już z kwotą 60 usd do dopłaty.
Oba tickety wysłane z odstepem 2 minut od siebie.

3. Odpisuje, że dostaję DHL paczki z Chin, Australii, USA i nie ma problemów. Oni dalej przy swoim, że nie dostarcza ( zamiast wyjaśnić, że nie mają selekcji po kodach pocztowych i nie było by ceny 6 usd za DHL )

4. Chcę iść na ugodę i proponuje wysyłkę NL lub BE. Niestety nie są w stanie, co jest oczywistym kłamstwem, bo miałem dziesiątki przesyłke z HK i HK-2 pocztą NL i BE.
Proponują w końcu szybką wysyłkę Singapure Post - odpisuje OK, ale co z kasą. Wtedy czytam w następnym ticket, że muszę i do Singapure Post dopłacić. Wtedy pokazuje im, że ta wysyłka jest u nich za darmo, więc za co mam płacić ? No to odpisują: zwrócimy Ci kasę, te 6 usd. Już nie chciałem mieszać i napisałem im żeby wrzucili mi do paczki słuchawki za 5,50 usd i będzie OK.

5. Dostaje w tickecie info, że OK, wysyłają tel. i słuchawki Singapure Post i Dziękują za zamówienie. Wszystko działo się w terminach 15.12.2016 opłacenie, ticket końcowy po dogadaniu się 18.12.2016

6. Długa cisza, zero trackingu, w końcu pojawia się po 3 dniach info o wysyłce ( 21.12.2016 ). Z tym, że brak jak to zwykle w GB fotki paczki. Olewam i czekam. W końcu 25.12.2016 nie wytrzymuje i pytam się co z moją ekspresować paczką ? Mamy 8 dni po zakończeniu złożenia zamówienia a tu cisza, zero foto, zero postępów w śledzeniu. Odpisują, że przypadkowo fotka z serwera została skasowana. Po tym kontakcie w trackingu wskakuje wysłanie przesyłki. Już mam wkurfa, bo miało być szybko, a oni łaskawie po 8 dniach i upominaniu się wysyłają tel.

7. Czekając na paczkę nagle pojawia się info na email o przesyłce. Jest 05.01.2017. Czytam email, a tam info o wysłanych słuchawkach ... ręki i nogi opadają ... po 18 dniach od dogadania się wysyłają słuchawki, odrębną paczką i do tego NIEREJESTROWANĄ Singapure, która potrafi iść do mnie czasami 50-60 dni.

8. Piszę do nich ticket, dlaczego tak mnie olali. Otrzymuje info, że tak i już, i mam czekać na paczki. Odpisałem im, że umawialiśmy się inaczej ... Na to dostaje w tickecie info, że mam nierozliczone i niezapłacone słuchawki ... No rzesz kufa jego słodkie cukierki ...

Definitywnie kończę z GB. Na chyba ok. 200 paczek coraz częściej jakieś kwiatki są. I naprawdę mam dość ich bałaganu, odpisywania formułkami kopiuj>wklej. Obym tylko (tfu) nie musiał toczyć walki z reklamacjami u nich.
zjac
 
Posty: 30
Dołączył(a): 14 lut 2016, o 20:17
Pochwały: 6

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez djvenom1 » 17 sty 2017, o 22:38

No to zostaje tylko banggood, ewentualnie taobao przez yoybuy.
W Gearbest może i czasami da się przycebulić ale ogólnie to kiszka.
djvenom1
 
Posty: 35
Dołączył(a): 7 gru 2016, o 13:41

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez zjac » 17 sty 2017, o 23:00

djvenom1 napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Jak dla mnie pozostaje BG, zamawiam tam miej więcej tyle co na GB i nie było w moim przypadku ani jednej wtopy. Nawet więcej, dostałem bez szemrania kasę za dwie reklamacje ( jedna 100 zł, druga 25 zł ).
Poza tym tam te punkty jakoś odczuwam z zakupów, z reflinków idealnie wchodzą...

O własnie: odnosnie GB i ich Get it FreeMimo iż układam reflinka jak trzeba połowa zakupów nie leci ( przykład ost. reflink na TVBOX-a, wiem, że kupiło 12 osób, a mi po zakupie pierwszej sztuki za przedmiot zamiast get it free naliczać dalej wskoczył kod rabatowy na 3 usd co jest już wogóle śmiechem, bo poleciało ode mnie do nich zakupów na >360 usd z tego produktu. W BG przy tej kwocie miałbym spokojnie 1200 punktów,za co jest kupon 5/10 :)

Dość narzekania, miło było ale na własne życzenie po 16 różnych mniejszych i większych wpadkach ja im Dziękuje za zakupy. Chyba że walną cebulą konkretną.
zjac
 
Posty: 30
Dołączył(a): 14 lut 2016, o 20:17
Pochwały: 6

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez djvenom1 » 20 sty 2017, o 10:33

ahaha, dopiero co zamówiłem mi air purifier 2 za 179.99 na bangood a tu e-mail z gearbest, że mają dla mnie ofertę specjalną. Wchodzę w link a tu:
Obrazek
djvenom1
 
Posty: 35
Dołączył(a): 7 gru 2016, o 13:41

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez bartazzz » 20 sty 2017, o 10:43

bardzo tania wysyłka!! :D
zanim napiszesz post użyj funkcji SZUKAJ!!!
Avatar użytkownika
bartazzz
VIP
 
Posty: 5465
Dołączył(a): 19 sty 2013, o 12:03
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 98

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez djvenom1 » 20 sty 2017, o 11:52

Wyłącznie dla mnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
djvenom1
 
Posty: 35
Dołączył(a): 7 gru 2016, o 13:41

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez Szubert » 25 sty 2017, o 14:28

Kim jest GearBest? No właśnie?
Miałem możliwość kilkunastu zakupów u nich. Z reguły nie było problemów – a jeśli już wystąpiły to szybko i sprawnie były rozwiązywane refundacją bądź re-wysyłką. Do czasu…
W listopadzie zakupiłem dwie małe drobnostki (za 16usd) ale niestety, wg trackingu dotarły do Warszawy i tu się ślad urwał. Po zgłoszeniu problemu, dostałem propozycję zwrotu środków do GearBest portfela, lub re-wysyłkę. Ponieważ są mi te pierdółki potrzebne, poprosiłem o ponowną wysyłkę, co uczyniono – tym razem poleconym. Ale jeszcze na ten towar czekam.
W połowie grudnia popełniłem kolejny zakup, tym razem Android-TV-Box za 52 USD z wysyłką z magazynu na terenie EU; aby szybko i bezproblemowo dotarło do mnie. Wysłali pocztą węgierską – przesyłka rejestrowana. Po miesiącu czekania złożyłem im pytanie: gdzie jest mój towar? Otrzymałem odpowiedź – że deadline dostarczenia upływa 16 lutego i jeszcze mam czekać. Ale oni sprawdzą i dadzą mi znać za kilka dni.
Po 5 kolejnych dniach ponowiłem pytanie, czy coś ustalili w sprawie mojej wysyłki. Oraz zwróciłem im uwagę że aukcja była opisana: „Dostarczenie do 15 dni roboczych” – więc ten termin już upłynął.
Odpisali, że przesyłka zaginęła w transporcie (w ich systemie trackingowym, widnieje wpis z Londynu; natomiast co ciekawe - system poczty węgierskiej nie zna w ogóle takiego numeru przesyłki!). Ale Oni mogą mi ją wysłać jeszcze raz – ! UWAGA ! – jak im znowu zapłacę połowę ceny towaru, czyli 26 USD, albo łaskawie zwrócą mi 50% do ich portfela lub na moje konto!!! Nosz k…..a mać!!!
Z korespondencji wynikło również – że to moja wina, bo nie wykupiłem sobie u nich ubezpieczenia przesyłki. Co jest prawdą, ponieważ po wejściu w koszyk mamy opcję „zapłać z PayPal” lub „CheckOut”. Ja skorzystałem z PP i na tej stronie koszyka NIE MA żadnej opcji wyboru ubezpieczenia. Taka opcja pojawia się dopiero po kliknięciu „CheckOut” na następnej stronie!
Pomijam fakt że to klient ma extra dopłacać do ubezpieczenia przesyłki, a nie robi tego sklep z automatu przy zawarciu umowy z przewoźnikiem.
Po wymianie kolejnych wiadomości z GearBest – wiem że jest im extremalnie przykro że moja przesyłka zaginęła, że odpowiedzialność spoczywa na poczcie, i że oddadzą mi tylko połowę kasy – bo TAK.
To jawne złodziejstwo i jakaś machloja! To złamanie praw konsumenta – nie tylko polskich ale i unijnych. Czuję się po prostu okradziony.
Podsumowując: Kup Pan cegłę – może wyślemy, a jak nie wyślemy, to i tak na tym 50% zyskujemy frajerze.
Na szczęście jest PayPal – i jego ochrona kupujących.
A GearBest – pa pa, krętacze!!! Omijajcie ten sklep z daleka, jeżeli nie chcecie stracić swoich pieniędzy!!!

Autor postu otrzymał pochwałę
Szubert
 
Posty: 1
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 18:45
Pochwały: 1

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez Frozen drugi » 31 sty 2017, o 14:22

Szubert napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!

Sam wiem, że są nieraz denerwujący,ale jak sam mówisz mamy Paypala, więc działaj . :-D
Frozen drugi
 
Posty: 47
Dołączył(a): 11 paź 2015, o 23:13
Pochwały: 3

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez lokalizator » 1 lut 2017, o 21:12

Moje trzy ostatnie przesyłki z drobiazgami za kilka USD nie dotarły. Ostatnio to nawet nie przewidywano zwrotu kasy z GB, bo to nie ich wina :)
PP rozwiązał ich wątpliwości.
Jedynie telefony 2x dotarły o czasie, chociaż było to dawno.
Coś ewidentnie tam nie gra i chyba bezpieczniej ich omijać.

Sent from my Le 1 Pro using Tapatalk
lokalizator
 
Posty: 146
Dołączył(a): 2 cze 2014, o 11:34
Pochwały: 3

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez I†achi » 8 lut 2017, o 21:13

Mam do wykorzystania punkty na GB (Credits $6.68):

Czyli niby mam te 7$ + kasa z GB Wallet
Czy można połączyć te metody + ewentualnie dopłacić kartą ?

Co polecacie kupić? :D
Myślałem o MiBand 2... ale kurczaki...30$ ?!
Przecież to było po 23dolce...

Nie wiem czy wiecie, ale przynajmniej u mnie te punkty są ważne do końca tego miesiąca...
I†achi
 
Posty: 139
Dołączył(a): 31 sie 2015, o 22:03

Re: Kim jest GearBest?

Postprzez Frozen drugi » 9 lut 2017, o 01:30

Gdzie masz taką informację że punkty przepadną?
Frozen drugi
 
Posty: 47
Dołączył(a): 11 paź 2015, o 23:13
Pochwały: 3

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do GearBest.com



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama