przez grzybek141 » 27 cze 2014, o 14:45
Też miałem problemy ale jakoś poszło..
Chciałem przez internet i wszystko już doprowadziłem do momentu potwierdzenia wniosku i się wycofałem stwierdziłem ,że pójdę do salonu osobiście podpisać umowę. I tak następnego dnia zrobiłem. W salonie natomiast się dowiedziałem , że już moje dane mają i że przez moje działania zablokowane są działania Pani w punkcie. Także telefon na infolinię i tam miła gadka ,że przyjmują zgłoszenie o wycofanie wniosku i informacja , że potrwa to do 3 dni roboczych i się odezwą telefonicznie i faktycznie za 3 dni telefon , że mogę złożyć ponownie wniosek i poszedłem do salonu T-Mobile i założyłem w 3 minuty konto ;p
Dziś już mam podpisaną umowę o przeniesienie numeru czyli łapię się w programie zwrot 500 zł na konto :)
Zakupy robię za nic nie płace także polecam konto , nie tylko tu ale także znajomym ale zawsze ten sam tekst " Już tyle czasu w jednym banku , nie chce mi się zmieniać .. itp" I płacą za bankomaty , albo za kartę a inni wypłacają tylko euronet i swój bank ;p
Od kliknięcia do odebrania paczki - 8 dni by China Post ;P)