1) Zamówienia dokonane przed wprowadzeniem przez Aliexpress ubezpieczenia są na gwarancji sklepowej, która realizowana jest w Chinach.
2) Jeśli nie został opodatkowany w pierwszą stronę to może zostać opodatkowany w drodze powrotnej z Chin. Można umówić się z nami na wysyłkę naprawionego sprzętu przez DHL, wtedy przyjdzie bez opłat celnych.
3) Około 2-3 tyg zanim paczka dojdzie do nas, 2 tyg na naprawę i w zależności od wybranego rodzaju przesyłki zwrotnej od 1 do 4 tyg.
4) Koszty przesyłki w dwie strony. Około 35 zł list polecony do Chin + przesyłka zwrotna 10-15$ zwykła, około 20$ DHL.
Jeśli chcesz skorzystać z gwarancji opisz proszę problem poprzez wiadomość do zamówienia, jeśli to możliwe dokumentując go zdjęciem.
Jeśli wybierzesz DHL lub zamówisz z magazynu w Hiszpanii to żadne opłaty celne nie zostaną naliczone. W przypadku darmowej wysyłki może zostać naliczone 23% podatku VAT.
Kod GWPL działa na wszystkie telefony z wyjątkiem zamówień z magazynu w Hiszpanii, w tym przypadku możemy nie mieć któregoś z akcesoriów.
Tak, wystawienie 5-gwiazdkowego feedbacku w ciągu 3 dni od otrzymania zamówienia rozszerza gwarancję sklepową do 12 miesięcy. Z tym, że teraz każde zamówienie na telefon objęte jest obowiązkowym ubezpieczeniem Allianz (12 mies.) dokładanym przez Aliexpress i to raczej z tej gwarancji radzimy korzystać - działa sprawniej, a część napraw przeprowadza się już w Polsce.
Nie wiem którą chciałbyś wersję, oto link do wszystkich:
http://bit.ly/2xn7PGa