przez fighter » 13 wrz 2017, o 00:37
Goldway tak ma że oszukuje jest to nagminy proceder. Wystarczy poszukać w internecie i masę można znaleźć histori jak ludzie zostali oszukani przez goldwaya
Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
Rozumiem, że treść naszej wiadomości wklejonej powyżej jest odbierana jako kontrowersyjna i zniechęcająca do naprawy gwarancyjnej, ale pozwólcie, że przedstawię tok rozumowania chińczyków:
1. Zdarzyło się kiedyś, że paczka z Polski do Chin szła bardzo długo(ponad 2 mies.) i urządzenie dotarło już po gwarancji. Dlatego wysłane zostało ostrzeżenie, że zostały tylko dwa miesiące.
2.
Najważniejsze: Wyświetlacz do tego modelu kosztuje w przeliczeniu około 60zł na Aliexpress i z poradnikiem na YouTube można go wymienić samemu. W przypadku zgłoszenia problemu z wyświetlaczem w czasie końcówki okresu gwarancyjnego , jeśli jego cena jest tak niska i niewiele większa od kosztów wysyłki zwrotnej za którą klient i tak musi zaplacić wysyłamy prośbę by klient to rozważył i podjął decyzję czy aby nie chce wymienić wyświeltacza niewiele większym kosztem na własną rękę i nie tracić około 2 miesięcy użytkowania telefonu.
Klient zdecydował, że chce wysłać do naprawy, dostał na to oczywiście zgodę, przesłaliśmy mu instrukcję wraz z adresem. Gdzie tu widzisz oszustwo kolego? Chciałbym żebyś wytłumaczył.
Goldway a mnie też wyrolowales i nawet nie masz odwagi odpisać a wiedz że ci nie popuszcze.