Podaj proszę numery tych zamówień, zweryfikuję czy mówisz prawdę.
Jeśli chodzi o gifty za użycie kodu GWPL to zawsze informujemy, że dodajemy je
jeśli są na stanie. Należy czytać ze zrozumieniem zanim użyje się inwektyw.
Od jakiegoś czasu obrażasz sklep Goldway, to nie pierwszy post w którym piszesz o nas jako o oszustach. Ostatnio także doradzasz niemądrze forumowiczom wprowadzając ich w błąd więc będę musiał poprosić któregoś z Panów moderatorów o reakcję.
Obecnie w Hiszpanii mamy tylko wersje 2GB, dostępność modeli powinna zwiększyć się w ciągu 1-2 tyg. Być może będzie wśród nich Redmi 4 3GB. Musimy poczekać :)
Przepraszam, ale nie widzę żadnego połączenia faktu, że nie otrzymałeś szkła na ekran z tym że zapłaciłeś 23$ za wysyłkę DHL.
Wysyłka przez DHL jest to usługa, chroniąca klienta od należności celnych i zapewniająca szybką bezproblemową dostawę. Za to klient płaci te dodatkowe 20kilka dolarów. Co do solidności opakowania przesyłki - wiemy jak najlepiej zapakować przesyłkę aby nic jej się nie stało w transporcie, wysyłamy po paredziesiąt - pareset paczek dziennie, uszkodzenie urządzenia w trakcie dostawy byłoby problemem także dla Nas. Jeśli urządzenie które otrzymałeś nie przyszło uszkodzone to przepraszam, ale nie widzę podstaw do żądania zwrotu kosztów dostawy.
Obiecałem Ci poprzez wiadomości na PW, że dorzucimy szkło na ekran - to prawda. Magazyn przeoczył oznaczenie na zamówieniu i go nie dodał. Nasz błąd, chcemy Ci go zrekompensować i zwrócić równowartość szkła poprzez PayPal lub zaoferować kupon warty 2x więcej niż koszt szkła na kolejne zakupy. Czy widzisz rozsądniejsze rozwiązanie problemu?
@paweel12
Serwis wysłał Ci instrukcję poprzez wiadomość do zamówienia. Jest tam adres na który prosimy Cię abyś nadał telefon w celu naprawy gwarancyjnej.
2 miesiące gwarancji, które pozostały spokojnie starczą na naprawę telefonu, nie martw się :)
______________
Autor postu otrzymał pochwałę