przez radar616 » 6 cze 2016, o 09:45
Witam ponownie. Otrzymałem odpowiedź z Gearbest. Jaki wybór będzie najlepszy?
After reviewing your case, please review our possible solutions:
1)Return the item back to us
You can return the item back to us in China as per our terms and conditions indicated in the link above.
Once we receive the item , we can offer a product refund back to your GB wallet or your original payment account. As long as the item does not exceed the 45 day money back guarantee limit.
2)Keep the item and accept a partial refund on Wallet (credit)
We can offer 20USD on your GB wallet and exceptionally reward you with extra points (e.g. If your item is 1USD = 5 points ,3USD=3*5 points => get 15 points etc) This amount can be used for your future orders.
Prosimy zapoznać się z naszą polityką gwarancyjną przeglądając swoje sprawy, zapoznaj się z naszymi możliwe rozwiązania: 1) Zwraca element z powrotem do nas można zwrócić przedmiot do nas z powrotem w Chinach zgodnie z naszymi warunkami podanymi w linku powyżej. Po otrzymaniu przedmiotu, możemy zaoferować zwrot produktu z powrotem do oryginalnego rachunku płatniczego portfelu GB. Tak długo, jak pozycja nie przekracza pieniądze 45-dniową gwarancję zwrotu limitu. 2) Utrzymuj pozycję i przyjmuję częściowej refundacji Wallet (kredytu) Oferujemy 20USD na GB portfel i wyjątkowo wynagrodzi wam dodatkowe punkty (na przykład gdy pozycja jest 1USD = 5 punktów, 3USD = 3 * 5 punktów => uzyskać 15 punktów itd) kwota ta może być wykorzystane dla przyszłych zamówień.