Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
1 maja 2016, o 12:50
Witam
Taki problem. Kupiłem w sierpniu 2015 telefon Doogee F3 od Black Peach Digital przez Aliexpress. Telefon był innego koloru niż zamówiony i trafił mi się brzydko poskładany (posklejany) egzemplarz. Nie było tragedii więc po prostu zgłosiłem ten fakt do sprzedawcy i otworzyłem spór. Ten zaproponował dodatkowe 10$ upustu i gratisowe słuchawki. Zgodziłem się, pieniądze dostałem, o słuchawkach chyba zapomnieli (nieważne).
Ostatnio pękł wyświetlacz w telefonie (w rogu na dole). Sprawa o tyle dziwna, że telefon noszę w kieszeni, nie rzucam. Telefon nie upadł. Po prostu rano podnosząc go ze stołu zauważyłem to dziwne pęknięcie. Obawiam się, że może to być efektem złego złożenia. Ekran został nierówno wpasowany w ramkę. U góry jest szparka między ramką a ekranem a na dole może jest za duży ścisk (i stąd pęknięcie). Takie moje podejrzenie.
I pytanie. Czy zgłosić to do sprzedawcy i z nim próbować coś załatwić (tyle, że drugiego sporu już nie otworzę), czy do producenta? Jak u nich wygląda ta procedura? A druga sprawa w przysłanym pudełku z telefonem nie było żadnej karty gwarancyjnej. Tylko instrukcja i karta bezpieczeństwa. Czy to stanowi jakiś problem?
1 maja 2016, o 15:04
O ile gwarancja była na rok to wątpię że coś wskorasz bo widocznie wywarłeś gdzieś nacisk i dlatego pękł ekran i to nie będzie podlegało gwarancji. A co do karty gwarancyjnej to nic takiego nie ma praktycznie nigdy w pudełku tak że to norma. Do producenta też chyba nie ma sensu pisać. Ale jak to mówią próba nie strzelba, próbuj.
Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka
7 maja 2016, o 11:04
Witam, mam takie pytanie do bywalców forum. Na everbuing.net dokonałem zakupu telefonu Oukitel k6000. Po 2-3 tygodniach paczka przyszła ( niestety do zapłacenia było jeszcze cło). Po 2 pełnym naładowaniu baterii zaczęły mi się pojawiać poziome paski na wyświetlaczu ( wygląda to jakby matryca była naruszona). Wysłałem do sklepu informację z reklamacją i otrzymałem 3 opcje rozwiązania problemu :
a) Zwrot telefonu do nich pod warunkiem ,że nie minęło jeszcze 30 dni , nastąpi zwrot pieniędzy w postaci ich punktów EB.
b) Zostawiam u siebie telefon a oni dają mi 20 $ częściowej rekompensaty
c) Wysyłają mi Zastępczy telefon za 70 $ , tutaj też bez zwrotu tego , który już mam.
Nie dali w ogóle opcji naprawy obecnego ...
Co byście mi doradzali wybrać ?
7 maja 2016, o 19:19
Wybierasz co chcesz. Nikt nie wie, co dla ciebie będzie najlepsze
15 maja 2016, o 21:11
Czy może mi ktoś napisać, jak to zaadresować na kopercie, bo strasznie dużo tego. Napiszcie jak wypełnić kopertę.
15 maja 2016, o 21:13
Wydrukuj przyjacielu dwa razy , raz na kopertę , dwa na potwierdzenie nadania.
15 maja 2016, o 21:22
Czy może mi ktoś napisać, jak to zaadresować na kopercie, bo strasznie dużo tego. Napiszcie jak wypełnić kopertę.
Nie ma znaczenia, bylebyś to wszystko zmieścił.
15 maja 2016, o 21:23
Ale gdzie tu jest ulica, weź to przyjacielu rozpisz, bo koperty zabraknie, jak dam za dużą czcionkę.
15 maja 2016, o 21:26
Pisz tak jak jest - myślisz że pani z okienka się zapyta o ulicę w nie tej rubryczce?
Wydrukuj i naklej - robiłem tak dwa razy i nie było najmniejszego problemu.A z czcionką popracujesz ,popieścisz to zmieścisz.
15 maja 2016, o 21:29
To też mówię. Pisz jak chcesz. Jak Ci to pomoże to zobacz jak ja adresowałem. Tak jak mówię bez znaczenia. To samo na kwicie.
15 maja 2016, o 21:33
A paczkę poleconym ekonomicznym wysłać czy priorytetem. I czy jest możliwość od nich w rekompensacie za wysłanie jakiś bonusik dostać.
15 maja 2016, o 21:35
Jest tylko jedna opcja-priorytet a o bonusik to musisz już walczyć , zależy od sprzedającego.