Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
21 lip 2015, o 13:47
list jest do 2 kilo, ale czasami chińczycy nie odbierają przesyłek pilnuj żeby nie wygasła ci ochrona, bo potem klapa,
21 lip 2015, o 22:12
Listy są tylko priorytety
Wysłane z mojego m1 note przy użyciu Tapatalka
23 lip 2015, o 22:16
Mam pewnien problem oddalem na gwarancje telefon (reszte zostawilem w domu odeslalem tylko telefon) nie dosyc ze szedl prawie 3 tyg to chinczyk nie odebral paczki i jest teraz na poczcie w chinach w trackingu pisze "nie udana proba doreczenia - zatrzymano na poczcie" pisze do tek zoltej chinskiej malpy zeby odebral telefon.. ciagle pisze "odbiore jutro" prosze chinola o przedluzenie czasu to nie odposuje... zostaly 3 dni;( co robic? Dawac spor? Nie chce stracic kasy... tylko co mam wpisac w sporze? Ze zwracam telefon.. ale przeciez juz go wyslalem.. pomozcie!!
23 lip 2015, o 22:24
Chyba najlepiej otworzyć spór, może wtedy ruszy swoje 4 litery na pocztę. A jak nie to eskalujesz go i wkleisz tracking, dowód nadania i jego obiecanki. Innego wyjścia nie widzę... Może ktoś inny coś podpowie.
26 lip 2015, o 13:23
OK, dałem spór .. chińczyk od razu odebrał telefon i chce wysłać działający.. jednak NADAL NIE ZGODZIŁ SIĘ NA PRZEDŁUŻENIE CZASU OCHRONY.. czas ochrony mija za 1dzień i 15h.. natomiast do końca sporu zostało 2dni 23h, co teraz ? jak minia czas ochrony chińczyk od razu otrzyma kasę czy dopiero jak spór się rozstrzygnie ?
29 lip 2015, o 15:08
Witam
Wiem że nie Ali ale może ktoś pomoże.
Mam od 3 miesięcy tel. z DX i uległ awarii. Chcę im odesłać do naprawy i dostałem takie coś.
Czemu mam słać do UK ? i o co chodzi z tymi 35% ?
Dear tomasz,
Please accept our apologies for the defective item.
If you need to return an item you can begin the process by following these steps:
Ⅰ.Tips before Return:
1. Return shipping fee: less than 35% of the defective item(s) value and less than $40, we will cover the actual postage according to the shipping receipt you provided;
2. Return shipping method: registered airmail, our return address is a drop off box address and no one will be there to sign for the package. Therefore, please do not use express way (EMS, UPS, Toll, FedEx, TNT, DHL etc. ) to return the packages which usually needs a receiver's signature. Or else, it will be returned to you. And express services are NOT eligible for return shipping cost reimbursements.
3. Return shipping address:
ATTN: Andy Chan DX
ONE WORLD HOUSE PUMP LANE HAYES,
MIDDLESEX UB3 3NB
UNITED KINGDOM
Ⅱ.Steps of Returning:
1. An RMA confirmation letter was sent to your email address, please check the mail contents;
2. Print out the RMA label and affix the label to your returned package or write down the RMA code on the outside of the package;
3. Please include a note in your package indicating your return SKU numbers & quantities, and a short description of the problem(s) of the defective unit;
4. Take a picture of the parcel with the RMA label and proof of shipment (shipping receipt, certificate of posting, tracking number stub, etc).
Ⅲ.Tips after Returned:
1.***Upload the pictures of the parcel with the RMA label and proof of shipment here***;
2.Please advise us on your final decision regarding your shipping fee and products:
Shipping fee(?):
A. Refund
B. Keep as store credit
Products(?):
A. Replacement
B. Exchange
C. Refund
D. Keep as store credit
Thanks for your understanding and cooperation in advance.
Best regards,
Natalie
29 lip 2015, o 15:34
a w czym masz problem ze do UK ?
Return shipping fee to zwrot oplaty za wysylke
30 lip 2015, o 11:16
Cześć,
Dostałem trzy opcje rozpatrzenia reklamacji (niedziałające podświetlenie ekranu w smartfonie o wartości 115$), co wybrać:
1)wysyłka niesprawnego telefonu do sklepu i zwrot 97$
2)zwrot 30$ na GP wallet
3)dopłacenie 100$ i otrzymanie nowego telefonu bez wysyłki niesprawnego
Jaką firmą najlepiej wysłać telefon do sklepu i ile to będzie kosztować?
Koledzy pomóżcie.
30 lip 2015, o 11:19
Poczta Polska, listem poleconym, około 20zł.
30 lip 2015, o 11:21
Było wielokrotnie pisane że najlepiej wysłać listem polecony wychodzi chyba 20pare zł
Co do opcji no to chyba cały zwrot dostać najbardziej się opłaca. Opcja 3 to w ogóle jest śmieszna, tak jakby Ci zaproponowali kup sobie nowy telefon :)
Musisz sam zadecydować.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.