Witam
Otrzymałem telefon i potwierdziłem otrzymanie,ale po sprawdzeniu programem okazało się ,ze nie ma takich parametrów jakie były napisane w tytule aukcji i nie można nawiązać połączenia z siecią bo jest niewłaściwy numer IMEI. Otworzyłem spór i dołączyłem zdjęcia z programu o rzeczywistych parametrach telefonu ,żądając zwrotu kasy i chcę odesłać mu to badziewie,ale nie mam adresu.Zegar który odmierza czas pokazuje 4 dni a chińczyk milczy.Czy mam spokojnie czekać aż ten czas minie,czy przed upływem tego czasu eskalować spór,tylko że mam tam modyfikuj lub zamknij a przycisku eskalacji nie ma, a nie chciałbym żeby termin minął i nie będzie odwrotu.
Strona ALI jest też po polsku ,czy reklamację należy składać w wersji angielskiej czy można na polskiej tylko tekst napisać po angielsku?
Z góry dziękuję za wyjaśnienia znawcom tematu.