Witam,
Mam problem podobny w temacie. Otóż kupiłem telefon na aliexpress. Po 2 dniach użytkowania zrobiła się aktualizacja i padł system. Koszt naprawy w Polsce to 700zł (dwukrotnie przekracza wartość telefonu). Telefon chciałbym odesłać, tylko że nigdy nic nie zwracałem w aliexpress. Jeżeli był jakiś problem, to otwierałem dispute i dostawałem częściowy lub całościowy zwrot pieniędzy. Do zaakceptowania zamówienia zostało jeszcze kilka dni i stąd moje zapytanie. Jeżeli odeślę telefon i skończy się Purchase Protecion time, to nie mam pewności, że sprzedawca go naprawi i odeśle z powrotem. Złożyłem prośbę o przedłużenie czasu, ale nie mam pewności, że sprzedawca się zgodzi. Co polecacie? Po odesłaniu telefonu otworzyć dispute i załączyć skan potwierdzenia? Czy może proces reklamacji wygląda trochę inaczej?
Z góry dzięki za odpowiedź.