przez Envil » 17 paź 2017, o 07:58
No i w przypadku mojej reklamacji na BangGood (otrzymałem uszkodzony Le Pro 3) serwis dał ciała. Kazali odesłać telefon i obiecali, że wymienią telefon na nowy. Po kilku mailach potwierdzili też, że będą mieli go na stanie.
W tym czasie oferta na stronie z tym telefonem przeszła w Preorder.
Telefon otrzymali w ubiegłym tygodniu. Od razu dostałem maila, że strasznie im przykro, ale telefonu nie mają już na stanie. Okej, ale był ciągle status Preorder i Restocked on 17th October (czyli dziś). Nie mogli zrozumieć, że proszę o ten telefon, skoro jest preorder i dziś miał być dostępny.
Mamy 17 października, telefon jest niedostępny, oni umywają ręcę i nic nie robią sobie z tego, że obiecywali, że telefon będzie dostępny i szybko go wyślą.
Jestem strasznie zawiedziony, bo w sumie zaraz wskoczy miesiąc od momentu wysłania telefonu na reklamację, a przecież mogli zgodzić się na naprawę w kraju.
Co teraz zrobić. Czekać aż telefon będzie "restocked", czy robić refund? Bo poza tym oferują mi jakiegoś dziadowego Elephone za 800 złotych.