Banggood.com Oferta sklepu, promocje, kupony, opinie, pomoc
15 paź 2017, o 18:36
Czyli jedynym sposobem na załatwienie sprawy jest odesłanie telefonu do chin, czekać około dwóch miesięcy a potem liczyć, że uda się ominąć lub wyjaśnić vat? Liczyłem na jakąś rekompensatę:) do tej pory zawsze wszystko szło gładko ale teraz widzę, że zakupy z chin obaczone są sporym ryzykiem. Na dodatek ceny w Chinach są coraz wyższe...
15 paź 2017, o 18:40
jak kiedyś miałem problem z przedmiotem z banggood to jedną z opcji które mi zaoferowali było naprawienie w kraju za którą to naprawe oni by mi zapłacili. także może coś uda ci się ugadać
17 paź 2017, o 07:58
No i w przypadku mojej reklamacji na BangGood (otrzymałem uszkodzony Le Pro 3) serwis dał ciała. Kazali odesłać telefon i obiecali, że wymienią telefon na nowy. Po kilku mailach potwierdzili też, że będą mieli go na stanie.
W tym czasie oferta na stronie z tym telefonem przeszła w Preorder.
Telefon otrzymali w ubiegłym tygodniu. Od razu dostałem maila, że strasznie im przykro, ale telefonu nie mają już na stanie. Okej, ale był ciągle status Preorder i Restocked on 17th October (czyli dziś). Nie mogli zrozumieć, że proszę o ten telefon, skoro jest preorder i dziś miał być dostępny.
Mamy 17 października, telefon jest niedostępny, oni umywają ręcę i nic nie robią sobie z tego, że obiecywali, że telefon będzie dostępny i szybko go wyślą.
Jestem strasznie zawiedziony, bo w sumie zaraz wskoczy miesiąc od momentu wysłania telefonu na reklamację, a przecież mogli zgodzić się na naprawę w kraju.
Co teraz zrobić. Czekać aż telefon będzie "restocked", czy robić refund? Bo poza tym oferują mi jakiegoś dziadowego Elephone za 800 złotych.
17 paź 2017, o 08:00
Jak PayPal to cofaj płatność i tyle
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
17 paź 2017, o 08:03
Bardzo chciałem dostać nowy telefon, bo takiej ceny/kuponu (740zl z PDM) już szybko nie będzie, o ile będzie w ogóle :/
Napisałem im ostatniego maila i zaznaczyłem, że jeśli nie wyślą telefonu, to robię spór na PayPal...
27 paź 2017, o 09:17
Ja muszę pochwalić sklep, w wakacje kupilem u nich leeeco x722, po miesiącu pojawiły się po prawej stronie wyświetlacza cienkie czarne kreski. Zrobiłem zdjęcia i przesłałem do nich. Odpowiedź była szybka i konkretna "wyślij nam telefon, dostaniesz nowy i zwrócimy koszty przesyłki". Tak też zrobiłem. Wczoraj odebrałem nowy telefon, pieniądze za wysyłkę już dawno zwrócone, no i brak vat (wysyłka pdm).
2 lis 2017, o 22:47
Plus dla obsługi BG.
Zamówiłem telefon LeEcco Le Pro 3. Przesyłka doszła błyskawicznie, w nienaruszonym stanie, lecz kabel dołączony do zestawu nie ładował telefonu (tzn ładował ok 1% przez 30 min). Początkowo myślałem, że to wina wejścia lub ładowarki, lecz zastosowanie pożyczonego kabla rozwiało te wątpliwości.
Opisałem problem i dołączyłem screen z wykresem baterii. Następnego dnia otrzymałem wiadomość typu "zamów sobie kabel skąd tam sobie chcesz i wyślij nam dowód zapłaty a oddamy 100%". Zamówiłem więc Blitzwolfa, który został wysłany na drugi dzień wraz ze zwrotem środków na PP.
Niby groszowe sprawy (ok. 20 zł) ale wizerunek czysty
12 lis 2017, o 19:06
Podstawowa sprawa. Jak wygląda kwestia VAT? Bo ceny są OK ale jak mi do drogiego telefonu mają doliczyć 23% to podziękuję
12 lis 2017, o 20:13
To podziekuj, zawsze przyjmij że VAT będzie, jeśli nie dolicza to masz miły prezent
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
12 lis 2017, o 23:11
No przecież jest PDM
Wysłane z Le Pro 3
13 lis 2017, o 13:53
Dokładnie tak to powinno wyglądać.
17 lis 2017, o 08:52
Po czy można poznać, że przesyłka została wysłana Priority Direct Mail? Można to jakoś odczytać z numeru przesyłki, albo taka informacja powinna być na stronie Bangggood w szczegółach zamówienia? Bo u mnie jest tylko: Shipping Method:Air Parcel Register.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.