Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
przez blue_voyager » 19 gru 2014, o 16:55
Pieniądze wrócą do Ciebie. Jeśli wcześniej z jakiegoś powodu nie wróciły, powinieneś składać reklamację do Ali.
-

blue_voyager
- VIP
-
- Posty: 5975
- Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pochwały: 239
- Ostrzeżenia: -1
- Telefon:: Jiayu S3
przez Yannick » 19 gru 2014, o 16:57
Wrócą, ale z datą z momentu zakupu, więc upewnij się, że te 9$ naprawdę nie wrociło, a nie, że tylko nie pokazuje w najnowszej historii (jest to w wielu miejscach na forum, ale nie wiem czy o tym wiedziałeś).
Pozdrawiam,
Y.
-
Yannick
-
- Posty: 17
- Dołączył(a): 17 lis 2014, o 03:19
- Pochwały: 3
- Telefon:: Asus
przez shady21_88 » 19 gru 2014, o 17:05
staram się często przeglądac różne wątki ale o tym akurat nie wiedziałem...
-
shady21_88
-
- Posty: 27
- Dołączył(a): 4 cze 2014, o 13:18
- Telefon:: Samsung
przez Will5on » 1 sty 2015, o 21:54
Czy kredytową można zapłacić w Euro?
Akurat mam Mastercarda, więc tracę na podwójnym przewalutowaniu
-
Will5on
-
- Posty: 70
- Dołączył(a): 1 lip 2013, o 22:10
- Lokalizacja: Kątownia
- Pochwały: 3
przez rykiar » 5 sty 2015, o 09:22
Witam
Otworzyłem spór i po eskalacji uzgodniłem, że odeślę towar. Sprzedawca podał mi swój adres i chciałem nadać już paczkę ale mam taki status w sporze:
Status: Dispute Escalated – Investigation Pending
Reminder: Our Case Management Team will conduct the final arbitration and make their judgment based on the evidence submitted. (Dispute Process Result)
Nie jestem pewien czy teraz nastąpi kolejny etap sporu i dopiero wtedy wysłać paczkę, czy to już właściwy moment - od kilku dni cisza i stąd moje zdezorientowanie.
aha jak w końcu jest z deklaracją do listu poleconego cn22 - chińczyk prosił bym zadeklarował niską wartość a wielu użytkowników forum pisze, że po prostu nadała list i z głowy.
-
rykiar
-
- Posty: 2
- Dołączył(a): 22 wrz 2014, o 19:48
- Telefon:: samsung
przez basa » 5 sty 2015, o 12:24
Skoro eskalowales spór i masz oczekiwanie na decyzje i nie masz mozliwosci akceptacji uzgodnionych warunków w sporze to lepiej jest poczekac az bedzie juz akceptacja ze strony aliexpress na odsylke towaru aby dostac dodatkowy czas w sporze na odsylke. Deklaracji CN22 nie wypelniasz wysylasz normalnie listem priorytetowym poleconym - zrob tylko miejsce na kopercie na kupe znaczków :) ale zadnych deklaracji nie wypelniasz przy poleconym , chyba ze chcesz wyslac paczka wtedy musisz ale to juz spore koszty sa.
-

basa
- VIP
-
- Posty: 871
- Dołączył(a): 27 mar 2014, o 11:52
- Pochwały: 74
- Telefon:: OneMinus Two
- ROM: RAM
przez cinalak » 16 sty 2015, o 18:50
ja mam problem z kupowaniem na ali od pewnego czasu nic nie mogę kupić wszystko przebiega dobrze karta zaakceptowana pałatnośc wykonana pisze succes i czekam...w następnym dniu "order closed" i tak teraz jest cały czas wcześniej kupiłem 5 rzeczy i wszystko przyszło i było ok,dzwoniłem do banku i powiedzieli że sprzedawca jeszcze nie zaksięgował...czekam już tydzień na akceptację,wiec z strony banku wszystko ok!
wiec w czym problem?
miał ktoś podobną sytuację?
-
cinalak
-
- Posty: 12
- Dołączył(a): 1 gru 2014, o 18:30
- Telefon:: S-M
przez blue_voyager » 16 sty 2015, o 18:59
Trochę chaotycznie piszesz. Jedna transakcja jest zamknięta czy więcej, u jednego sprzedawcy czy u kilku? Co ma bank do tego jeśli zamówienie jest zamknięte?
-

blue_voyager
- VIP
-
- Posty: 5975
- Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pochwały: 239
- Ostrzeżenia: -1
- Telefon:: Jiayu S3
przez cinalak » 16 sty 2015, o 19:05
wiecej transakcji i u kilku sprzedawców
-
cinalak
-
- Posty: 12
- Dołączył(a): 1 gru 2014, o 18:30
- Telefon:: S-M
przez blue_voyager » 16 sty 2015, o 19:13
Dawkujesz te informacje jak krople na rozwolnienie.
Jakie masz szczegóły płatności (czy płatność w ogóle przeszła?), jakieś adnotacje w szczegółach zamówienia? Podaj coś co pomoże Ci pomóc bo tak to jest wróżenie z fusów.
-

blue_voyager
- VIP
-
- Posty: 5975
- Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pochwały: 239
- Ostrzeżenia: -1
- Telefon:: Jiayu S3
przez cinalak » 16 sty 2015, o 21:29
mimo że płatność przeszła to zakupy anulowano a pisze tak:
Status:Closed
Reminder:
Your payment was not processed due to security reasons. As a result your order has been cancelled. AliExpress did not accept any payment for this order. However, please note that some banks may hold onto payments for up to 7-30 working days. To avoid order cancellations in the future, please submit a claim to validate this payment information.
-
cinalak
-
- Posty: 12
- Dołączył(a): 1 gru 2014, o 18:30
- Telefon:: S-M
przez U57 » 16 sty 2015, o 23:03
Witam
Mam pewien problem z zapłata za towar przy zamowieniu gdy wpisuje nr karty ważność itp później nagle występuje na czerwonym tle błąd że płatność nie udana
W My Orders jest Awaiting Payment a na karcie kasa jest zablokowana
I to wszystko wisi już 3dni
Co z tym zrobić ?
-
U57
-
- Posty: 21
- Dołączył(a): 19 lis 2014, o 22:34
- Telefon:: S3LTE
Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości