Switch to full style
Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.

Regulamin działu

Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
Odpowiedz

8 mar 2013, o 12:33

Witam, zamówiłem telefon, płatność przeszła, obecnie mam status Awaiting Shipment. Zastanawia mnie jednak fakt, że w opisie aukcji było:

Delivery Time: 15-34 days
Processing Time: Ships out within 5 days

jednak po zakupie, w My Orders, pojawiło się 10 days. Oraz licznik z czasem. Obecnie mija ponad tydzień, a sprzedawca nic nie robi... czy to normalne, mam się przejmować/interweniować, czy liczyć, że status się zmieni do 2 dni? ... a jeśli nie, to co?


Dodaję screeny:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

8 mar 2013, o 13:16

ra-vau, miałem identyczną sytuacje jak Ty. Czekałem 7 dni w końcu chciałem cofnąć kasę i to chyba pomogło wczoraj babka wysłała telefon..

8 mar 2013, o 13:49

Czyli klikać Cancel Order? CO jeśli akceptuje - tzn anuluje transakcję? Dostanę pieniądze z powrotem na moje konto, z potrąceniem przewalutowania? Bo raczej nie oddają całości... ?

Czy lepiej spróbować ponaglić/zapytać sprzedawcę?

W Order Detail jest opcja kontaktu, może wyślę wpierw zapytanie, czemu nie wysyłają/kiedy wyślą mój towar?

8 mar 2013, o 14:07

oczywiście, że napisz najpierw do sprzedawcy. Ja bym już dawno to zrobił. Nie wiem czego się bać. Chyba lepiej się spytać niż spinać się i klikać cancel order:)

8 mar 2013, o 14:58

Ja się wycofałem, znaczy "cancel order" kliknąłem. Dodatkowo znalazłem informację, że jeśli płatność została skasowana z powodu bezpieczeństwa to można na adres security@aliexpress.com wysłać skany dowodu osobistego, obu stron karty, którą dokonywana była płatność oraz zrzut ekranowy ze strony banku wskazujący, że płatność zeszła z konta. Oczywiście dane z karty, dokumentu i banku musza być na to samo nazwisko. Oczywiście środkową część nr karty, kod CVV2, podpis na d.o. sobie zamazałem (zresztą na e-Karcie CVV2 nie ma). To ma pozwolić w przyszłości bezproblemowo dokonywać transakcji przy użyciu tej karty. Security ma 3 dni na odpowiedź w tej sprawie. Problem w mBanku jest to, że już dwukrotnie usiłowałem dokonać zakupu eKartą i za każdym razem pieniądze schodziły z karty jednak nie widać tego w historii płatności (cały czas widoczne jest tylko potracenie za wydanie karty). W tej chwili mam "Fund processing" i czekam na zwrot kasy na konto. Zobaczymy co security mi odpowie, mam nadzieje, że pozytywnie a do tego czasu może fony stanieją ;-P

8 mar 2013, o 15:20

mnie zastanawia tylko u jakich sprzedawców wy kupujecie, że taki kontakt macie i, że lecą sobie tak z wami. Ja przy swoim zakupie czekałem na wysyłke około 6 dni ale wtedy akurat był nowy rok. Ale kontakt ze sprzedawcą był wzorowy i na każde moje pytanie w ciagu 24h odpisywał i tłumaczył co i jak i dlaczego.
Może wypiszcie tych sprzedawców.

8 mar 2013, o 21:16

Ja kupowałem u Apollo i Leading Electronics. kontakt owszem był, nawet miły ale nie lubię jak transakcje przedłużają się z bliżej nieuzasadnionego powodu. Skoro płacę, pieniądze potrącane są z mojego konta to życzyłbym sobie aby transakcja NIE była "processingowana" w nieskończoność tylko realizowana zgodnie z zapewnieniem, że dokona się to w max 24h.

8 mar 2013, o 22:13

ALe nie mają oni realizacji 24H 24H to weryfikują twoją wpłatę A jak nie odpowiada ci ich przedłużanie czasu realizacji to wystarczy anulować zakup i zwrócą kasę z Escrow

8 mar 2013, o 23:21

Apollo rzeczywiście zwleka z wysyłką po weryfikacji płatności. Może nie mają czasu bo pilnują żeby się ryż nie przypalił.
Tez aktualnie czekam na wysyłkę od apolllo, reszta transakcji robiona w tym czasie jest już wysłana. W poniedziałek się przyburzę jak nie będzie wysłana. Chciałbym do świąt dostać

8 mar 2013, o 23:34

U mnie po weryfikacji poszło dość sprawnie. Zamówienie w apollo zlozone w sobotę. W poniedziałek zapytałem czy zamówienie będzie wysłane dzisiaj. Dostałem odpowiedź, że jutro będzie wysłane (wtorek). W środę rano otrzymałem numer przesyłki. Nawet sprawnie, ale boje się, że to jakiś fake number... Jak poniedziałek-wtorek przesyłka nie pokaże się w trackingu to będę zaczynał coś chyba zagadywać, czy aby na pewno wysłała i czy jest to prawdziwy numer przesyłki. To całe Apollo wydaje się być porządnym sklepem. Masa transakcji, ponad 98% pozytywów, ale jak widze byly z nimi problemy. Kontakt też nie najlepszy.

9 mar 2013, o 06:03

A u mnie niestety już druga karta kredytowa i znowu Aliexpress odrzucił moją płatność jedna karta B.P.H druga BNP Paribas kuzwa co za paranoja z tym serwisem ,już mi się powoli odechciewa "kupywania" u nich.
Ostatnio edytowano 1 sty 1970, o 02:00 przez ALEX-77, łącznie edytowano 1 raz

9 mar 2013, o 08:05

macieklm napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!


Apollo duża firma zawsze wysyłali w 2 dni Znam tam dobrze Gine i Diane . Więc towar na 100% ci wyślą Tyle że ich przesyłki to HK wolniej teraz idą Najszyvciej działa SG max 6-7 dni i jest w Warszawie
Odpowiedz