lajsta napisał(a):Kod został ukryty, aby go zobaczyć zarejestruj się lub zaloguj!
Mialem to samo. Opisuje to strone czy dwie wczesniej.
Ja zlozylem reklamacje, ktora nadal czeka na rozpatrzenie - status "processing", ale po poltora tygodnia testowo zakupilem baterie do fona i o dziwo chyba przeszlo pomyslnie, bo skontaktowal sie ze mna sprzedawca i zamowienie ma status "The supplier is processing your order "
Jak widze tam nie obowiazują szczególnie jakieś reguły, Odrzucili zamowienie .... bo tak. Zarowno u Ciebie jak i u mnie to była pierwsza transakcja kartą. Moze tu jest przyczyna.
Ja im wysłałem skany, ktore chcieli. Mam karte debetowa walutową tylko do takich transakcji i na niej tyle srodków ile trzeba do zalatwienia bieżacej transakcji, wiec zrobiłem to bez szczególnych obaw. Gdybys skanował karte, to wystarczy zeby bylo widac pierwszych szec i cztery ostatnie cyfry z numeru karty, oczywiscie security code z tyłu wytnij ze skanu.
Na maile z ich strony nie licz, mnie na zaden nie odpowiedzieli. Przepytywałem sprzedawce z ali na tą okoliczność. Nie potrafili nic jednoznacznie odpowiedzieć. Tam są inni ludzie. Czekanie całymi dniami, tygodniami albo i miesiacami wydaje sie byc dla nich normalnością.
Do pelnych 24 godzin od momentu zamowienia brakuej mize trzy godziny. Wtedy bede mial pewnosc, ze przeszlo, ale poki co wyglada ok.
U nich nie ma raczej jasnych reguł. Jednoznacznej odpowiedzi nikt Ci nie udzieli.