Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
28 sty 2015, o 15:17
Witam ponownie - 12 dni temu nastąpiła eskalacja sporu - pisałem ponownie do sprzedawcy kiedy ma zamiar wysłać rezystory - od Ali też żadnej informacji. Pozostaje tylko czekać czy mogę się gdzieś jeszcze odwołać??
28 sty 2015, o 15:19
Eskalacja to jest wlasnie odwolanie do Ali. Musisz czekac.
29 sty 2015, o 21:37
Witam. W jednej z moich transakcji kończy się czas ochrony (odesłałem paczkę), kilkakrotnie chciałem go wydluzyc, jednak brak jakiejkolwiek reakcji ze strony sprzedawcy. Co robić w takiej sytuacji?
29 sty 2015, o 21:40
Przed końcem załóż spór?
31 sty 2015, o 03:20
Moja sytuacja wyglada nastepujaco:
1. zalozylem spor, poniewaz towar nie jest zgodny z opisem, zdjeciami oraz rozmowa przed kupnem
2. Chinczyk oczywiscie odrzucil sprawe i zmienil na refund na $0
Mam w zwiazku z tym pytanie:
Czy jak zrobie Modify to zmieni sie moj pierwotny wpis w sporze wraz z zalacznikami, czy dopisze sie jako dodatkowy wpis w sporze?
31 sty 2015, o 08:04
Wszystko sie dopisuje, wiec poprzednie wypowiedzi tez tam zostają. Zmień z powrotem na swoje warunki a potem eskaluj.
31 sty 2015, o 10:30
Dzieki.
A to wlasnie tez mnie zastanawialo. Czy jakbym zostawil bez zmian, gdzie obecnie Chinczyk zmienil refund na $0 i ja bym tak eskalowal, to by oznaczalo ze eskaluje godzac sie na jego warunki?
31 sty 2015, o 10:38
Nie, eskalujesz na swoich warunkach. Jeśli nic nie zrobisz, to spór sam się eskaluje na Twoich warunkach, to akurat jest w sporze napisane, nawet odlicza czas po którym spór sam się eskaluje.
6 lut 2015, o 09:24
Mam takie pytanie.
Czy po zakończonym sporze po waszej myśli wystawiacie sprzedawcy ocenę?
Mam taką sytuację, że Chińczyk naściemniał, że wysłał przedmiot, po prawie dwóch tygodniach przyznał że jednak nie, otworzyłem spór, zwrot całości, po kilkunastu minutach zaakceptował, teraz czekam na zwrot kasy.
Pzdr
6 lut 2015, o 09:29
A masz w ogóle taką możliwość? Przecież po wygranym sporze nie ma możliwości wystawienia feedabacku.
6 lut 2015, o 09:36
Tak.
Mam dwa takie spory, gdzie sprzedawca nie wysłał towaru i otrzymałem pełny zwrot. Na wystawienie oceny jest 30 dni, u jednego pozostało 12 a u drugiego 29.
6 lut 2015, o 09:45
Raczej na pewno taka ocena i tak nie będzie widoczna w feedbacku sprzedającego. Raz miałem taką sytuację, że po wygranym sporze mogłem wystawić feedback, ale nie jest on uwzględniony w ocenie sprzedającego. Normalnie nie ma takiej możliwości. Ale spróbuj. Odpowiedni feedback przy nieudanej z winy sprzedającego transakcji jest wskazany.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.