Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
przez blue_voyager » 16 sty 2015, o 10:41
Napisać do sprzedawcy, żeby podał Ci właściwy numer. Nie pomoże to załóż spór.
-

blue_voyager
- VIP
-
- Posty: 5975
- Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pochwały: 239
- Ostrzeżenia: -1
- Telefon:: Jiayu S3
przez kendi » 19 sty 2015, o 18:57
Założyłem spór na aliexpress po zakupie żarówek led, juz miałem wszystko dogadane. Niestety przebywam w szpitalu i spór się eskalowal automatycznie. Nie udzieliłem odpowiedzi do centrum sporow. Dzisiaj dostałem maila, że w ciągu 5 dni sprzedawca otrzyma pieniądze za towar.
Da się jeszcze z tym coś zrobić?
-
kendi
-
- Posty: 71
- Dołączył(a): 12 gru 2013, o 06:23
- Pochwały: 1
- Telefon:: xioami hongmi
przez bartchezzz » 20 sty 2015, o 12:32
Witam wszystkich,
otworzyłem spór z uwagi na brak towaru. Eskalowałem. Dostałem od ali wiadomość, w której piszą, że zorientują się co z moją przesyłką w ciągu 3 dni. Proszą również o ewentualne dowody. W związku z tym, czy mam im coś podsyłać? screeny strony z produktem/czasu zakupu/czasu wysyłki/trackingu?
Pozdrawiam
-
bartchezzz
-
- Posty: 11
- Dołączył(a): 9 sty 2015, o 13:43
- Telefon:: lenovo a820
- ROM: lambda
przez blue_voyager » 20 sty 2015, o 12:38
Wyślij link do trackingu, który pokazuje, że przesyłka do Ciebie nie dotarła.
-

blue_voyager
- VIP
-
- Posty: 5975
- Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pochwały: 239
- Ostrzeżenia: -1
- Telefon:: Jiayu S3
przez bartchezzz » 20 sty 2015, o 16:52
dzięki blue! dostałem odpowiedź we will refund you first, please do the repay when you receive the parcel in the future. Czyli co nastąpi teraz? Wybaczcie, ale tak jak wspominałem to jest mój pierwszy spór i jestem zielony <zawstydzony>
-
bartchezzz
-
- Posty: 11
- Dołączył(a): 9 sty 2015, o 13:43
- Telefon:: lenovo a820
- ROM: lambda
przez blue_voyager » 20 sty 2015, o 16:57
Dostaniesz zwrot gotówki.
Po szczegóły zajrzyj do FAQ.
-

blue_voyager
- VIP
-
- Posty: 5975
- Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pochwały: 239
- Ostrzeżenia: -1
- Telefon:: Jiayu S3
przez bartchezzz » 20 sty 2015, o 17:15
no tak, tylko że to jest deklaracja sprzedawcy, a gdzie znajdę informację, że oficjalnie na pewno dostanę zwrot? Pokaże się to w financial?
-
bartchezzz
-
- Posty: 11
- Dołączył(a): 9 sty 2015, o 13:43
- Telefon:: lenovo a820
- ROM: lambda
przez bartchezzz » 20 sty 2015, o 18:33
Dzięki!
-
bartchezzz
-
- Posty: 11
- Dołączył(a): 9 sty 2015, o 13:43
- Telefon:: lenovo a820
- ROM: lambda
przez Sid » 20 sty 2015, o 23:36
Mam pytanie do bardziej obeznanych. Otóż otworzyłem spór na ali z powodu otrzymania niewłaściwego towaru. Oczywiście porobiłem zdjęcia i filmiki i dodałem jako załącznik. Sprzedawca tuż przed upływem czasu na odpowiedź klika na "Reject" a ja natychmiast ponawiam i tak już z 5 razy. Ile razy można tak ponawiać/odrzucać spór ? Czy jest jakaś maksymalna ilość razy bądź czas na odbijanie piłeczki ? (Wiem że mogę eskalować spór ale to ostateczność więc na razie nie chce).
-
Sid
- AKTYWNY
-
- Posty: 328
- Dołączył(a): 20 cze 2013, o 03:51
- Pochwały: 8
- Telefon:: PPTV King 7
przez blue_voyager » 20 sty 2015, o 23:40
Eskalacja sporu to normalne działanie gdy sprzedawca odrzuci Twoje żądania. Chyba, że chcesz się tak bawić jak teraz, to jeszcze długo tak możecie.
Eskaluj spór bo tak nic nie osiągniesz.
-

blue_voyager
- VIP
-
- Posty: 5975
- Dołączył(a): 16 cze 2013, o 11:54
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Pochwały: 239
- Ostrzeżenia: -1
- Telefon:: Jiayu S3
przez E65 » 21 sty 2015, o 17:47
Mam pytanie
zakupiłem żarówki LED CANBUS NO Error - a po włożeniu błąd - komputer widzi różnicę - otworzyłem spór ale nie chciałem ich wysyłać . Sprzedawca nie zgodził się na częściowy rabat - otworzono eskalację. Sprzedawca napisał, że wysyła rezystory do kompletu - wysłałem zapytanie kiedy?? i żadnej odpowiedzi. Z kim się teraz kontaktować - ze sprzedawcą czy z Ali? Jakie dalsze kroki.
Proszę o pomoc.
-
E65
-
- Posty: 24
- Dołączył(a): 2 paź 2014, o 16:10
- Telefon:: Zopo
Powrót do Zakupy w Chinach PRZEWODNIKI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości