Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
16 sty 2015, o 10:41
Napisać do sprzedawcy, żeby podał Ci właściwy numer. Nie pomoże to załóż spór.
19 sty 2015, o 18:57
Założyłem spór na aliexpress po zakupie żarówek led, juz miałem wszystko dogadane. Niestety przebywam w szpitalu i spór się eskalowal automatycznie. Nie udzieliłem odpowiedzi do centrum sporow. Dzisiaj dostałem maila, że w ciągu 5 dni sprzedawca otrzyma pieniądze za towar.
Da się jeszcze z tym coś zrobić?
20 sty 2015, o 12:32
Witam wszystkich,
otworzyłem spór z uwagi na brak towaru. Eskalowałem. Dostałem od ali wiadomość, w której piszą, że zorientują się co z moją przesyłką w ciągu 3 dni. Proszą również o ewentualne dowody. W związku z tym, czy mam im coś podsyłać? screeny strony z produktem/czasu zakupu/czasu wysyłki/trackingu?
Pozdrawiam
20 sty 2015, o 12:38
Wyślij link do trackingu, który pokazuje, że przesyłka do Ciebie nie dotarła.
20 sty 2015, o 16:52
dzięki blue! dostałem odpowiedź we will refund you first, please do the repay when you receive the parcel in the future. Czyli co nastąpi teraz? Wybaczcie, ale tak jak wspominałem to jest mój pierwszy spór i jestem zielony <zawstydzony>
20 sty 2015, o 16:57
Dostaniesz zwrot gotówki.
Po szczegóły zajrzyj do FAQ.
20 sty 2015, o 17:15
no tak, tylko że to jest deklaracja sprzedawcy, a gdzie znajdę informację, że oficjalnie na pewno dostanę zwrot? Pokaże się to w financial?
20 sty 2015, o 17:22
Tak, status refundacji jest widoczny w zakładce Financial.
20 sty 2015, o 18:33
Dzięki!
20 sty 2015, o 23:36
Mam pytanie do bardziej obeznanych. Otóż otworzyłem spór na ali z powodu otrzymania niewłaściwego towaru. Oczywiście porobiłem zdjęcia i filmiki i dodałem jako załącznik. Sprzedawca tuż przed upływem czasu na odpowiedź klika na "Reject" a ja natychmiast ponawiam i tak już z 5 razy. Ile razy można tak ponawiać/odrzucać spór ? Czy jest jakaś maksymalna ilość razy bądź czas na odbijanie piłeczki ? (Wiem że mogę eskalować spór ale to ostateczność więc na razie nie chce).
20 sty 2015, o 23:40
Eskalacja sporu to normalne działanie gdy sprzedawca odrzuci Twoje żądania. Chyba, że chcesz się tak bawić jak teraz, to jeszcze długo tak możecie.
Eskaluj spór bo tak nic nie osiągniesz.
21 sty 2015, o 17:47
Mam pytanie
zakupiłem żarówki LED CANBUS NO Error - a po włożeniu błąd - komputer widzi różnicę - otworzyłem spór ale nie chciałem ich wysyłać . Sprzedawca nie zgodził się na częściowy rabat - otworzono eskalację. Sprzedawca napisał, że wysyła rezystory do kompletu - wysłałem zapytanie kiedy?? i żadnej odpowiedzi. Z kim się teraz kontaktować - ze sprzedawcą czy z Ali? Jakie dalsze kroki.
Proszę o pomoc.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.