Cześć,
proszę o podzielenie się doświadczeniem.
Problem mam podobny do wcześniej poruszanych - chcę otworzyć dispute, aby otrzymać full refund, bo paczka do mnie nie doszła, a ostatni status przesyłki datuje się na
2017.11.21.
Gdy jednak próbuję otworzyć dispute dostaję komunikat:
Czyli, że mam czekać cierpliwie do
2018-01-13.
Problem jednak mam taki, że zegar bije i na dzień wysyłania postu (2018-01-06 16:07) zostało mi:
do automatycznego zamknięcia.
I teraz pytanie - czy jak order automatycznie się zamknie to nadal mogę otworzyć spór?
Czy może powinienem wcisnąć
Tylko, że tam z kolei wyświetla się informacja, że sprzedawca musi zaakceptować wydłużony termin, a poza tym nie jestem pewny, czy wydłużenie ochrony automatycznie nie spowoduje, że mam odpowiednio dłużej czekać na paczkę - a prawdę powiedziawszy wolę otrzymać zwrot i zamówić w innym miejscu :)
[edit]
Ok, chyba mam odpowiedź - z poprzedniej strony: