Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
5 sty 2018, o 17:42
Tekst rozumiem , nie wiem tylko dlaczego jest to jako propozycja ze strony sklepu w sporze. Czy zaakceptować czy odrzucić ?
5 sty 2018, o 19:03
A chcesz refund czy nie? No przecież to oczywiste, że odrzucić. Chodzi o to, że jak dostaniesz refund i paczka dojdzie to proszą o kontakt, a nie mogą inaczej wysłać wiadomości jak przez komentarz do sporu.
Ostatnio edytowano 5 sty 2018, o 19:24 przez
clorox, łącznie edytowano 1 raz
5 sty 2018, o 19:18
Właśnie jest to mój pierwszy spór , stąd brak doświadczenia.
Dzięki
8 sty 2018, o 17:08
Cześć,
proszę o podzielenie się doświadczeniem.
Problem mam podobny do wcześniej poruszanych - chcę otworzyć dispute, aby otrzymać full refund, bo paczka do mnie nie doszła, a ostatni status przesyłki datuje się na
2017.11.21.
Gdy jednak próbuję otworzyć dispute dostaję komunikat:
Czyli, że mam czekać cierpliwie do
2018-01-13.
Problem jednak mam taki, że zegar bije i na dzień wysyłania postu (2018-01-06 16:07) zostało mi:
do automatycznego zamknięcia.
I teraz pytanie - czy jak order automatycznie się zamknie to nadal mogę otworzyć spór?
Czy może powinienem wcisnąć
Tylko, że tam z kolei wyświetla się informacja, że sprzedawca musi zaakceptować wydłużony termin, a poza tym nie jestem pewny, czy wydłużenie ochrony automatycznie nie spowoduje, że mam odpowiednio dłużej czekać na paczkę - a prawdę powiedziawszy wolę otrzymać zwrot i zamówić w innym miejscu :)
[edit]
Ok, chyba mam odpowiedź - z poprzedniej strony:
14 sty 2018, o 17:10
Przesyłam aktualne informacje mojej sprawy - bo może się komuś to przydać.
Potwierdzam, że po upłynięciu Buyer Protection miałem dodatkowe 15 dni na założenie sporu.
Radzę jednak poczekać 1 dzień z otwarciem (czyli jak mamy przykładowo: If your package does not arrive by
2018-01-13 - spór otwieramy sobie na spokojnie
2018-01-14).
Mi stosowna opcja pojawiła się jeszcze 13.01.2018 po upłynięciu Buyer Protection i niepotrzebnie pospieszyłem się z otwarciem sporu - dostałem komunikat od Aliexpress Judgment, że moje zgłoszenie jest INVALID i mam czekać jeszcze jeden dzień i że niby mam odpowiedzieć (?) w ciągu 1 dnia:


Także następnego dnia dla pewności anulowałem i jeszcze raz otworzyłem spór - teraz zamiast statusu
Dispute Escalated - Waiting for response ponownie widzę:
Dispute Escalated - Processing
15 sty 2018, o 15:03
I dnia dzisiejszego zgodnie z oczekiwaniami:
16 sty 2018, o 17:10
Słuchajcie mam kilka dispute zakończonych refundem i za żadnego nie dostałem kasy z powrotem na kartę.
Na dole mam komunikat:
"Refunded to Credit Card: 51025**********
Usually, you will receive your refund within 3-20 business days after “Refund”. If there is a delay, please check with your issuing bank by using ARN 15438..............."
Ktoś spotkał sie z takim problemem? Co robić? Konto t-mobile
16 sty 2018, o 17:26
1. jaki masz status konta na Ali? Czym wyższy tym szybciej jest zwrot (mam diamentowy i w ciągu 24 zwrot już u mnie).
2. sprawdzałeś z datą zakupu? Czasem przy kartach nie księguje z nową datą.
17 sty 2018, o 13:21
Witam mój problem polega na Refund Only.Czyli wygrałem spór ali ma oddać całość za towar.Tylko pieniążków nie widać na moim koncie w mbanku płaciłem kartą kredytową.Raz już miałem taki przypadek i nie zostały przelane mi pieniążki odpuściłem bo to było 2usd.Ale teraz to nie 2usd towar otrzymałem i jest wadliwy.
status jest taki
Jan.04 2018
Czeka Zwrot
Jan.04 2018
Zwrot Przetwarzania
Wtenczas też miałem taki status i pieniądze nie zostały przelane suwak nie doszedł do końca??
Jest jakaś możliwość napisania do ali zapytania ?
17 sty 2018, o 16:03
Mój post powyżej dotyczy dokładnie tego samego. Kiedy spór się zakończył? Zwrot na początkowych statusach konta może trwać dość długo (nawet ponad 28 dni). Zawsze możesz dopytać na czacie Ali. No i sprawdzić wstecz czy nie zaksięgowało (z datą kupna).
17 sty 2018, o 18:13
Alyaa Spór się zakończył Jan.04 2018.Kasy nie zaksięgowało sprawdzałem.Konto mam od 2012 roku A2 przy imieniu
17 sty 2018, o 18:35
Pisałem właśnie na czacie nie wiem chyba automat tam odpowiadał.Wyszło,że kazał czekać jak napisałem o sprawdzenie nic nie odpisał taki chat:/
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.