Dowiesz się tu jak robić zakupy na aliexpress, jak płacić na aliexpress, czy zapłacisz cło i Vat, co robić jak telefon zostanie zatrzymany przez celników, jak odesłać telefon do chin, jak prowadzić spór na aliexpress, zwrot płatności z aliexpress, reklamacje, gdzie śledzić przesyłki i nie przegapisz też promocji na aliexpress i innych chińskich sklepach.
Regulamin działu
Zakładając nowy watek upewnij się, czy taki sam temat nie został już poruszony na forum (w tym celu użyj opcji 'szukaj')
Nowo tworzone wątki: w złych działach/na poruszane wcześniej tematy/z pytaniami na które już wielokrotnie udzielono odpowiedz będą ZAMYKANE / USUWANE
31 paź 2017, o 12:00
Elo założyłem spór 19.pazdz.dzisiaj wkroczyło ali ,a 6 listopada kończy się spór
W trackingu mam 【8】Inbound in sorting center 2017-09-03 11:19:08
Ali odpisało takie coś mam czekać 1 dzień i pisać???
4 lis 2017, o 10:22
Witam
Kupuję na Aliexpress od kilku lat ale z taką sytuacją spotkałem się pierwszy raz. A więc cakupiłem na Aliexpress telefon ZTE Blade A2 . Przesyłka doszła po około 6 tygodniach, opakowanie nie budziło zastrzeżeń - na pierwszy rzut oka - foliopak poklejony taśmą. Po otwarciu okazało się że w pudełku nie ma telefonu. Była tylko ładowarka i kabel USB i 2 przejściówki. Po dokładnym obejrzeniu przesyłki okazało się że taśmy, którymi sprzedający rzekomo zakleił foliopak były zgromadzone z jednej strony paczki , natomiast w środku widoczne jest rozerwanie folii.Złożyłem odrazu reklamację na poczcie. Skarga została odrzucona ze względu na to że , nadawca jest zobligowany do złożenia reklamacji. Wszcząłem spór ze sprzedającym , załączyłem zdjęcia opakowań , wszystko dokładnie opisałem. Sprzedający kompletnie umywa ręce , twierdzi tylko że "wysłał telefon" i że sprawą zajmie się "Ali".
6 listopada kończy się czas sporu , co moge jeszcze zrobić.
Pozdrawiam
4 lis 2017, o 10:56
Nic raczej nie zrobisz. Czekasz na werdykt z Ali
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
4 lis 2017, o 11:01
Dlatego ja każda ale to każda paczkę przed otworzeniem i w trakcie otwierania filmuję telefonem. Co prawda nikt w ten sposób mnie nie oszukał ale uszkodzone towary już były więc nigdy na podstawie filmu nie odmówiono mi odszkodowania
4 lis 2017, o 16:11
Warto filmować jak dostajemy droższe rzeczy - ciuchy czy buty to w foliopaku się wyczuje. Niestety wiem co potrafią u nas w Polsce zrobić kurierzy (wyjmowanie produktów z kartonika, odcięcie jednego foliopaku, przeklejanie foliopaku), więc nie ma co od razu zakładać, że sklep chciał nas oszukać. A na etykiecie jaka jest waga? Jeśli taka jakby była z telefonem to duże prawdopodobieństwo, że po drodze telefon wyparował i wtedy werdykt Ali może być różny - zależy czy masz jakieś zdjęcia/filmik sprzed otwarcia.
4 lis 2017, o 16:47
Witam.
Mam kłopot.
Zamówiłęm coś, nie dotarło i wystąpiłem o zwrot kasy.
spór sprzedawca zaakceptował ale od 3 tygodni jest na etapie "w trakcie"
Innymi słowy Spór zakończony ale zwrot trwa.
cop z tym fantem teraz zrobić?
o co biega?
Kwota jest niewielka ale mam wrażenie że sklep wali w rogi.
i troszkę to mnie do Ali zniechęca taka możliwość
4 lis 2017, o 17:35
Po pierwsze to nie sklep, bo kasy sklep nigdy nie dostał. Po drugie sprawdź dokładnie konto. Miałem też tak, że na Ali status zwrotu "w trakcie" wisiał, a kasa była dawno na koncie.
4 lis 2017, o 18:39
Warto sprawdzić czy zwrot nie został zaksięgowany z datą zapłaty za niego. Bo tak też się zdarza.
4 lis 2017, o 22:13
3 miesiące wstecz???
4 lis 2017, o 23:30
Tak - dokładnie. To wygląda jak cofnięcie transakcji po prostu.
5 lis 2017, o 20:28
OK
ale status refundu byłby wykończony prawda???
a u mnie jest "w trakcie" lub jak kto woli "przetwarzanie" i tak już ponad 3 tyg.
5 lis 2017, o 21:04
Ja mam takie statusy ze zwrotów sprzed pół roku więc...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.